Vizibilitatea Turneului Stradivarius in media si publicitate – Date mediaTRUST

Vizibilitatea Turneului Stradivarius in media si publicitate - Date mediaTRUST

Turneul National Stradivarius sustinut anul acesta de Alexandru Tomescu si Eduard Kunz, unul dintre cei mai apreciati pianisti din Europa, a generat 238 de materiale in media, in perioada 10 mai – 11 iunie 2014, arata datele mediaTRUST.

Turneul Stradivarius – In the mood for Prokofiev a inregistrat o vizibilitate crescuta in mediul online, cu 193 de materiale, Hotnews.ro fiind sursa cu cele mai multe materiale publicate (4). In perioada 10 mai – 11 iunie au fost inregistrate 13 stiri ce au avut ca subiect Turneul Stradivarius, iar Digi 24 a difuzat 5 materiale. In presa scrisa au fost publicate 32 de articole.

Citeste si: Care sunt cele mai citate surse media in presa scrisa – Raport mediaTRUST

CITESTE SI: RAMONA MANESCU, in topul celor mai vizibili candidati la europarlamentare in online. MONDO NEWS, in topul surselor

Turneul Stradivarius in publicitate

In intervalul 1 mai – 11 iunie 2014 au fost difuzate 279 de reclame pentru Turneul National Stradivarius cu un rate card estimat de 474.638 euro. Posturile de televiziune au difuzat cel mai mare numar de reclame (272) de reclame, dintre care 181 au fost difuzate de TVR 2, urmate de presa scrisa (7).

Analiza cuprinde publicatiile tiparite si online (fara retele de socializare), posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST in perioada 10 mai – 11 iunie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 228.398 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 mai -11 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.