Orange initiaza un amplu proiect de transformare a portofoliului de abonamente prin introducerea unui concept inedit de segmentare a pietei bazata pe necesitatile clientilor de telefonie mobila. Noul portofoliu va grupa abonamentele sub trei simboluri surprinzatoare care definesc tipologii diferite de comunicare ale clientilor: Delfin, Pantera si Fluture. Sub simbolul Delfinului se regasesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Clientii pot alege dintre cele 8 variante de abonamente Delfin, cu preturi intre 4 euro si 60 de euro. De exemplu, abonamentul Delfin 8 include 400 de minute in retea si 100 de minute nationale, totul cu 8 euro lunar.Abonamentele Pantera cuprind toata gama de servicii – voce, mesaje scrise si internet mobil – si sunt dedicate celor mereu in miscare, interesati de performanta, dornici sa foloseasca la maximum functiile telefonului. Abonamentele Pantera sunt disponibile in 6 variante si au preturi cuprinse intre 8 si 80 de euro. De exemplu, clientii cu abonamentul Pantera 12 primesc 600 de minute in retea si 120 de minute nationale, 600 de mesaje scrise in retea, acces nelimitat in portalul pentru mobil Orange World si trafic pentru navigare pe internet atat de pe telefon cat si de pe computer, totul cu 12 euro lunar. Abonamentul Fluture se adreseaza clientilor care au nevoie de un control cat mai bun al costurilor si care sunt atrasi de ofertele PrePay, dar isi doresc in acelasi timp beneficiile unui abonament. Pe langa 100 de minute in retea si 5 MB pentru acces la internet, cu 9 euro lunar, abonamentul Fluture ofera acces la optiunile PrePay. Clientii isi pot realimenta oricand contul prin modalitatile de reincarcare specifice cartelei PrePay si primesc bonusuri la reincarcare.Fie ca este interesat in principal de serviciile de voce, fie ca doreste sa aiba totul inclus in abonament sau ca este in cautarea unei oferte cat mai flexibile, clientul se va putea orienta acum cu mai multa usurinta in alegerea abonamentului Orange care i se potriveste cel mai bine.“Am identificat oportunitatea unei schimbari structurale a ofertei de abonamente, care sa fie adaptata necesitatilor actuale de consum si de control al costurilor si care sa se diferentieze pe piata. Prin simplificarea planurilor tarifare si a modului de comunicare a ofertelor, clientii nostri vor putea identifica mai usor abonamentul potrivit, ceea ce va determina mentinerea unui grad inalt de satisfactie fata de serviciile Orange”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer, Orange Romania.Abonamentele Delfin, Pantera si Fluture pot fi cumparate din Orange shop, din magazinele partenerilor si direct de pe internet, din magazinul online Orange.In oferta comerciala Orange vor ramane abonamentul de 3 euro, abonamentele dedicate iPhone si abonamentul de familie. Lansarea noului portofoliu de abonamente este sustinuta de o campanie integrata de comunicare.