Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu suport gratuit – Telverde – dedicat clientilor persoane juridice care utilizeaza produsele de electronic banking MultiCash si e-BCR+, potrivit anuntului facut de banca prin intermediul unui comunicat de presa.Adresa este [email protected], iar Telverde este 0800.801.002, netaxabil pentru clienti. Prin intermediul serviciului de asistenta lansat de BCR, firmele pot beneficia de informatii privind tipurile de operatiuni, de informatii financiar-bancare si de alte facilitati date de utilizarea serviciilor de electronic banking ale BCR. Cresterea numarului de clienti BCR care efectueaza operatiunile bancare prin intermediul serviciilor electronic banking a impus definirea unui contact dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, astfel incat solicitarile celor care utilizeaza aceste servicii sa fie preluate si solutionate in cel mai scurt timp , potrivit directorului executiv al Directiei Suport si Dezvoltare Produse Corporate din cadrul BCR, Andra Topan. Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 8:00 si 18:00.