O agentie de pariuri a gasit o metoda inventiva de a-si face reclama in timpul Jocurilor Olimpice ce se vor desfasura in 2012, la Londra. Au amplasat QR coduri pe posteriorul fetelor din echipa nationala de volei a Marii Britanii, scrie The Telegraph.Zara Dampney (24) si Shauna Mullin (26) si-au transformat echipamentul intr-un panou de reclame. Pe posteriorul celor doua vor fi trecute doua coduri. Cand utilizatorii le vor scana cu ajutorului unui smartphone, ei vor fi redirectionati catre site-ul sponsorului.Reprezentantii firmei de pariuri Betfair spun ca este pentru prima data cand o companie isi face reclama in acest fel, iar publicul este garantat. Am ales aceasta metoda pentru ca este o parte a corpului care atrage atentia si este fotografiata cel mai mult , spune Andy Lulham de la Betfair.Reclamele vor fi afisate in timpul turneului de volei din 9-15 august, 2012. Publicul-tinta este si el unul numeros, nu mai putin de 15.000 de persoane vor putea urmari de pe peluza de langa stadion intregul eveniment.