Postul OTV a fost somat, joi, de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) sa nu mai difuzeze spotul publicitar pentru suplimentul alimentar Yongkang, deoarece in reclama cu pricina nu se mentioneaza faptul ca este adresata persoanelor in varsta de cel putin 18 ani.Reprezentantii CNA sustin ca spotul incriminat, difuzat pe 13 ianuarie in timpul emisiunii Se intampla acum , a incalcat Legea audiovizualului, potrivit careia publicitatea si teleshoppingul trebuie sa specifice ca nu se adreseaza persoanelor sub 18 ani si sa avertiveze publicul asupra acestui aspect printr-un insert scris si/sau sonor. OTV va putea difuza din nou spotul la suplimentul alimentar de slabit dupa ce va reglementa problema legata de varsta publicului tinta, adica dupa modificarea reclamei.Ultima somatie data postului OTV a fost pe 3 februarie, cand CNA a interzis emisiunea interactiva In direct cu numerologul , pentru ca aceasta invita publicul sa apeleze la vrajitori, ghicitori sau la alte activitati oculte.