Companiile de telefonie mobila si bancile pot fi amendati daca iti trimit mesaje nedorite. Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal a primit 428 de plangeri depuse de clienti, scriu jurnalistii de la Gandul.Clientii bancilor sau ai companiilor de telefonie mobila, nemultumiti de folosirea necorespunzatoare a datelor lor personale, pot face plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Anul trecut, circa 428 de romani au depus plangeri prin care au reclamat primirea de mesaje comerciale nesolicitate, sau pentru ca datele lor personale au fost raportate incorect catre biroul de credit, dar si din cauza ca datele lor personale au fost prelucrate ilegal. Cele mai multe plangeri sunt din cauza SMS-urilorMulte dintre plangerile adresate Autoritatii de supraveghere au vizat sms-urile pe care romanii le-au primit fara ca ei sa-si fi exprimat consimtamantul expres si neechivoc in acest sens . Astfel, un client al Vodafone Romania a sesizat faptul ca, desi la incheierea contractului cu respectiva companie si-a exprimat optiunea de a nu primi niciun fel de informatii cu caracter comercial, a primit mesaje promotionale prin SMS.Citeste mai mult pe site-ul Gandul