Imnul turistic al Romaniei, The land of choice , nu mai apartine statului roman, ci unor ieseni.Florin Zamfir a depus, la sfarsitul lunii aprilie, o cerere de marca la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) pentru denumirea “The land of choice, joy amp; oportunities . Ieseanul a trecut in cererea de inregistrare a marcii domeniile publicitate, turism, unitati de cazare, organizarea de calatorii, servicii sociale, instruire, educatie. The land of choice este si sloganul intermediar al brandului de tara, care va fi lansat in toamna acestui an, potrivit oficialilor din Ministerul Turismului. Noul brand al Romaniei va fi mediatizat pe un buget care, potrivit unor informatii pe surse, va depasi 50 de milioane de euro. Romania, the land of choice este sloganul pe care Ministerul Turismului l-a lansat cu mare fast la 1 mai, in statiunea Mamaia, si cu care spera sa atraga turisti in tara noastra. Imnul este compus de Marius Moga si interpretat de acesta, impreuna cu Loredana, Felicia Filip, Aurelian Temisan si Smiley, iar pentru realizarea acestuia au fost investiti aproximativ 10.000 de euro, bani proveniti din donatii.Turismul romanesc fusese promovat, pana acum, prin sloganul Simply surprising .