Strategie de marketing sau practica anticoncurentiala! Cei de la Flanco au facut, vineri, o mutare pentru care risca sa intre in atentia Consiliului Concurentei. Grupul nbsp;Altex a lansat o campanie promotionala la laptopuri si… surpriza, in 2 ore stocul s-a epuizat!
Cei care au cumparat sunt tocmai concurentii de la Flanco.In doua ore au cumparat toate laptopurile (cateva sute) de la magazinele Altex. nbsp;Altex a lansat o campanie de reduceri de pret pentru perioada 10 – 13 iunie, la o gama de laptop-uri comercializata in magazinele Altex si Media Galaxy. Reducerea era de 30%.
Interesant este faptul ca cei de la Flanco s-au grabit sa recunoasca faptul ca ei au cumparat laptopurile scoase la promotie de Altex. Dan Ostahie, proprietarul grupului Altex, sustine ca nu este pentru prima oara cand o companie concurenta cumpara produse aflate la promotie din magazinele Altex.
quot;Campania a avut un real impact inca de la deschiderea magazinelor, vineri dimineata. Flanco Retail a achizitionat cateva sute de produse in primele doua ore de la deschiderea magazinelor. nbsp;Nu stiu de ce cumpara. Probabil ca vor sa ne epuizeze stocul, dar avem suficienta marfa quot;, a spus Ostahie.
Adrian Olteanu, director general al Flanco Retail, a confirmat achizitiile facute vineri din magazinele Altex.
quot;Este adevarat ca am cumparat. Pretul laptop-urilor practicat de Altex era inferior celui pe care HP il practica in relatia cu Flanco Retail. Noi am vrut sa cumparam tot stocul, dar dupa ce am facut achizitiile si s-a aflat ca noi cumparam, Altex a modificat regulamentul promotiei quot;, a precizat Olteanu.
Este foarte posibil ca la mijloc sa fie, de fapt, o strategie de marketing.