Abonamentele de tren, saptamanale si lunare, inclusiv cele cu reducere pentru elevi si studenti, pot fi achizitionate si de la automatele de vanzare bilete, care se afla în garile mari, plata realizandu-se doar prin card bancar, informeaza CFR Calatori.
Abonamentele pot fi cumparate în orice zi a lunii, la orice ora, cu anticipatie de 30 zile fata de data de începere a valabilitatii lor, la orice tip de tren, cu plecare de oriunde din tara, se mai precizeaza în comunicatul CFR Calatori, care recomanda achizitionarea biletelor si abonamentelor de la automatele din gari pentru a evita aglomeratia de la casele de bilete.
Automatele de bilete CFR Calatori sunt amplasate în: Bucuresti Nord, Bucuresti Basarab, Azuga, Busteni, Sinaia, Predeal, Campina, Ploiesti Sud, Craiova, Timisoara Nord, Deva, Cluj Napoca, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Brasov, Miercurea Ciuc, Sibiu, Sighisoara, Alba Iulia, Iasi, Bacau, Suceava, Galati, Braila, Buzau si Constanta.
Citeste si: CFR Calatori a suplimentat echipele de interventie si asigura locomotive Diesel
Automatele de vanzare a biletelor functioneaza cu tehnologie touchscreen si sunt prevazute cu module si aplicatii necesare pentru rezervarea locurilor si emiterea legitimatiilor de calatorie.
Pentru informatii referitoare la automatele de bilete si pretul abonamentelor, precum si informatii actualizate despre circulatia trenurilor, calatorii sunt rugati sa consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, sa-i contacteze pe reprezentantii acesteia la numarul de telefon 021/9521 sau sa se adreseze personalului din statii.
Sursa foto: gandul.info
Valentin Dorobanţu a fost impus director general al CFR Călători de către fostul ministru al Transporturilor , Relu Fenechiu, care, ulterior, l-a pus manager privat la această companie.
Ca director general la CFR Călători, Valentin Dorobanţu avea un salariu lunar de circa 6.000 de lei, iar acum, ca manager privat, încasează în jur 10.000 de euro.
Totodată, Valentin Dorobanțu a desfiinţat in decembrie 2013 peste 200 de rute rentabile deservite de CFR Călători, pentru ca ulterior aceste trasee, in mare parte, să fie cedate către operatorii privaţi”
La toate acestea mai adugati, sute de milioane de euro bagati in achizitii prin negociere cu si fara publicare, adica fara licitatii publice , plus suplimentari substantiale in euro, ale acestora, dupa bunul sau plac, in conditiile in care societatea nu are bani iar salariatii , aproximativ 14 000, au fost obligati la 8 zile de contract suspendat in cursul anului 2013.
Achiziţiile CFR Călători ridică noi semne de întrebare. Compania a încheiat un contract prin care cumpăra piese de 1.7 milioane de dolari, de la un offshore din Panama, de altfel şi singura firmă care a trimis o ofertă în urma anunţului postat de CFR.
O altă bilă neagră a acestei afaceri o reprezintă valoarea finală a contractului, care s-a dovedit a fi mai mare decât estimarea iniţială.
Electric & Diesel Locomotiv Corporation este compania care, deşi are un capital de doar 1.000 de dolari, a fost aleasă câştigătoarea procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Astfel, în schimbul a 1,7 milioane de dolari, firma, un offshore originar din Panama, dar cu sediul în Elveţia, va livra piese pentru locomotive diesel electrice.
Metoda utilizată a fost una de tip negociere, cu publicarea anunţului pe portalul achiziţiilor publice. Anunţ, la care a răspuns o singură firmă. Reprezentanţii companiei feroviare susţin că nu au optat pentru varianta unei licitaţii tocmai pentru a putea trage de preţ în jos. Numai că la final acesta s-a dovedit a fi mai scump cu 35.000 de euro decât estimarea iniţială.