ADRIAN BORDEA, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), a declarat vineri, in contextul in care Parlamentul blocheaza anchetarea unor deputati si senatori, ca NIMENI, in mod normal, nu ar trebui sa beneficieze de IMUNITATE.
“Noi putem vorbi de un raport constitutional justitie – alte puteri numai in conditiile in care se incalca o lege. (…) In mod normal, nimeni nu ar trebui sa aiba nicio imunitate. Pentru ce imunitate? De la ce imunitate? De la savarsirea unor fapte penale? Nu e posibil”, a declarat judecatorul Bordea, conform Mediafax.
Citeste si: Presedintele Basescu acuza PARLAMENTUL ca intimideaza JUSTITIA
Presedintele CSM a precizat, in acelasi context, ca deocamdata, legea le permite parlamentarilor sa voteze respingerea solicitarilor de incepere a urmaririi penale pe numele anumitor senatori sau deputati, venite din partea parchetelor.
Citeste si: FLORIN POPESCU, “baronul puilor”, a fost trimis in JUDECATA pentru TRAFIC de INFLUENTA
Sursa foto: ziaruloval.ro
Corect!!
Tupeu sau altceva? “Prin intermediul Directiei de Achizitii de la CFR Călători, s-a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la multe milioane de euro. Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă,fostul manager CFR Călători, Valentin Dorobanţu et comp. a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători. Practic,fostul manager de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat si prin castigarea acestui contract?” DNA, DIICOT, Corpul de Control al Ministrului Transporturilor, Curtea de Conturi,ANRMAP, etc. sa controleze toate, deci , toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori? Ar fi interesant si nu numai…