Noul presedinte al PNL, Alina Gorghiu, a declarat joi, la B1 TV, ca adversarul politic al liberalilor ramane PSD si a subliniat ca orice zi in care PSD conduce Guvernul poate insemna pierderi majore pentru populatie, completand ca ar fi “nefiresc si neonorant” ca social-democratii sa mai fie lasati la guvernare.
“Sunt un om care nu vede razboaie peste tot, imi place ideea de consens politic, pe care incercam sa o consolidam. Cred ca adversarul politic al PNL ramane PSD si indeparatarea PSD-ului de la putere e un obiectiv pe care ni-l propunem. (…) Din momentul in care Iohannis a castigat presedintia (…) ne dorim sa ajungem la guvernare. (…) Ar fi nefiresc si neonorant sa ii mai lasam foarte mult pe cei de la PSD sa guverneze. Orice zi in care PSD conduce Executivul Romaniei poate sa insemne pierderi majore pentru populatia din Romania. Da, trebuie gandit si discutat calendarul, se va discuta parghia parlamentara prin care se realizeaza”, a declarat Alina Gorghiu.
Citeste si: ALINA GORGHIU ESTE NOUL PRESEDINTE INTERIMAR AL PNL! DECLARATII
Alina Gorghiu a fost aleasa, joi, in cadrul Biroului Politic National al PNL presedinte al partidului, ea fiind prima femeie care detine sefia PNL. Gorghiu a fost sustinuta de Klaus Iohannis. Gorghiu a primit 48 de voturi, in timp ce contracandidatul sau, Ludovic Orban, a obtinut 27 de voturi. Alina Gorghiu va indeplini timp de doi ani functia de co-presedinte al noului PNL, alaturi de Vasile Blaga.
Fatuca asta este de o prostie politica uriasa . De cate ori apare la tv este cel mai hazliu si nepriceput invitat .
Directori de la stat, garantaţi de privaţi. Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, este “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători. “Acum, Secară şi Szenteş au tesut noul mers al trenurilor pentru anul viitor, şi practic, continuă opera de falimentare a companiei de stat începută de Valentin Dorobanţu, eliminând CFR Călători de pe traseele rentabile, pe care, ulterior, le cedează operatorilor privaţi. În mandatului lui Valentin Dorobanţu s-au scos peste 250 de trenuri de călători rentabile din punct de vedere financiar pentru compania de stat, trasee care, ulterior – cele mai multe – au fost preluate de către operatorii privaţi de transport feroviar de călători. Dar, atâta timp cât în conducerea companiei vor fi oamenii lui Dorobanţu, adică directorii Carmen Popescu, Elena Miu, etc. CFR Călători va merge numai pe pierderi, dar vor prospera privaţii. În plus, CFR Călători nu are cum să se redreseze financiar cât timp în Consiliul de Administraţie sunt oameni ca Dana Galbeni Rachila, Claudiu Dumitrescu sau George Buruiană care permanent au fost preocupaţi să facă jocurile băieţilor deştepţi de la calea ferată, fie că aceştia se numesc Gruia Stoica sau Costel Comana. De câteva luni bune, în morişca rechinilor feroviari a intrat şi Vasile Secară, care împreună cu directorul de la CFR SA, Macarie Moldovan, au pus la dispoziţia lui Costel Comana peste 20 de rute foarte bănoase ale CFR Călători, deşi legea interzice acest lucru. Mai nou, Secară şi Moldovan au fost de acord să introducă un alt tren privat de mare viteză (Softronic) pe cea mai circulată rută din România, dar nimeni nu le face nimic. Moldovan îl are în spate pe fratele său, Radu Moldovan, care este preşedintele CJ Bistriţa Năsăud, iar Secară este omul susţinut şi garantat de ministrul Ioan Rus. Ca atare, pe ei nu îi interesează că cele două companii de stat au pierderi şi riscă să între în faliment. Atâta timp cât cei doi şi găştile din jurul lor au susţinerea unor lideri PSD îi doare în cot de calea ferată” … Rus, pe urmele lui Boagiu si Fenechiu. Curtea de Conturi a României a constatat anul trecut că Ministerul Transporturilor condus de Anca Boagiu, Alexandru Nazare şi Ovidiu Silaghi a decontat, în 2011 şi 2012, către operatorii privaţi de transport persoane, subvenţii mult mai mari decât bugetul alocat, în timp ce numărul călătorilor a scăzut foarte mult, riscând astfel falimentul CFR Călători. Ulterior, şi foştii miniştrii liberali ai Transportuilor, Relu Fenechiu şi Ramona Mănescu, au fost continuat să facă jocurile operatorilor privaţi de transport persoane, iar acum sub mandatul lui Ioan Rus “băieţii deştepţi” continuă să facă legea pe calea ferată continuând opera de falimentare a CFR Călători”
Gorghiu are aere de infatuare de mult timp, mai ales de cand era purtatoare de cuvant a PNL, acum ca a devenit copresedinte PNL si Iohannis a castigat presedintia. Vrea tot mai insistent sa acceada la guvernare, desi votul pentru alegerea lui Iohannis nu a insemnat alegeri parlamentare. Prin atitudinea lor cei din PNL vor sa forteteze caderea sau demisia guvernului si sa creeze o stare de revolta in societatea civila impotriva coalitiei la guvernare.
Nu mai rabda sacalii din PNLo-PDLo sa treaca din nou la infulecat. A reparat cat de cat guvernul PSD din pierderile si furturile facute de voi si sooo pe el,pe buget. Afla ,stimata dsra ca nu voi ati luat voturi,ci i s-au dat lui Johannis de pe axa londra -washington si mai veziu si cu doctoratul ca apare plagiatul.