Crin Antonescu a tinut sa reaminteasca, in aceasta seara, ca nu a facut o intelegere cu presedintele Basescu. Mai mult, liderul PNL ia peste picior, PMP, partidul sustinut de seful statului.
Basescu declara, acum cateva zile, ca Antonescu este “un politician mai inteligent decat vrea lumea sa creada”. Liderul PNL nu mai asculta, insa, declaratiile presedintelui, de ceva vreme. “Domnul Basescu a spus atatea lucruri contradictorii despre mine , incat nu le mai iau in seama”,a declarat liberalul la Realitatea Tv.
Cat despre o potentiala intelegere cu seful statului, Antonescu a declarat: „Sunt ultimul om politic din Romania care ar putea fi acuzat de o cardasie cu Traian Basescu.
Citeste si: Crin Antonescu: Iesirea din USL a reprezentat o ofensiva, nu o retragere
E adevarat, Basescu este o locomotiva, dar una mica. Stiti ca sunt trenurile acelea pentru copii. Presedintele e o locomotiva, dar e mica. Miscarea Populara e trenulet, iar Băasescu e locomotiva mica. E normal sa fie asa pentru ca a fost o locomotiva mare timp de zece ani. Cum se spune, si-a trait traiul, si-a mancat malaiul. Sigur ca nu lasa tara asta intr-o gara frumoasa. Forta actuala de tractiune a acestuia este neinteresanta pentru mine”, a mai spus Antonescu.
MAFIOTISM IMORALITATE INCOMPETENTA GOLANEALA ? 14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI INTREABA CUM DE SE MAI AFLA LA CONDUCEREA SOCIETATII MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN SI GASCA LUI, DUPA ATATEA SI ATATEA RAPOARTE NEGATIVE TOATE CU “IZ” PENAL ALE CORPULUI DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR, INAINTATE LA DNA SI POLITIA TRANSPORTURI FEROVIARE BUCURESTI ?
SA INTELEGEM CA CINE INCALCA FLAGRANT LEGEA IN ROMANIA POATE SA FIE RETRIBUIT IMPARARESTE CU 9000 DE EURO NET LUNAR ? ASA SE PARE…
DL. VICTOR PONTA ,DL. DAN SOVA , PARCA NU SUNTEM TOTUSI IN CRIMEEA !
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice. Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”. Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei.
O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”