Guvernul a aprobat, astazi, un memorandum conform caruia in perioada 2014-2020 Romania dispune de fonduri europene nerambursabile pentru constructia de autostrazi in cuantum de 1,6 miliarde euro.
Suma este propusa de CNADNR spre utilizare la finantarea autostrazilor Sibiu-Brasov si Brasov-Bacau.
Memorandumul este intitulat “Strategia de absorbtie a fondurilor europene nerambursabile aferente constructiilor de autostrazi in Romania avand ca sursa de finantare Fondul European de Dezvoltare Regionala din cadrul POIM 2014-2020”. Suma va fi acordata in cadrul Fondului European de Dezvoltare Regionala 2014-2020, prin noul Program Operational Infrastructura Mare (POIM). Suma mentionata este fara TVA.
Guvernul a mai aprobat un memorandum cu tema “Strategia de absorbtie a fondurilor europene nerambursabile aferente constructiilor de autostrazi in Romania avand ca sursa de finantare Fondul de Coeziune Post 2007-2013 (extindere 2015) si Fondul de Coeziune 2014-2020 in vederea evitarii decomiterii”.
In acest document se evidentiaza ca in cadrul Fondului de Coeziune 2007-2013, pentru anii 2014-2015, Romania va trebui sa atraga sume prin Programul Operational POST in cuantum de 1 281 872 523 euro. Din aceasta suma, CNADNR propune finantarea unor tronsoane de autostrazi.
Citeste si: Contractul pentru Lotul 3 al tronsonului de autostrada Sibiu-Orastie va fi reziliat
Inginerii “marca” managerului privat Valentin Dorobantu si a directoarei de achizitii “in totalitate legale” Carmen Popescu?
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători.
Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat”
Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ???
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR , AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI ACOLO UNDE FOSTUL MINISTRU AL TRANSPORTURILOR , RAMONA MANESCU A INAINTAT UN RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE? MAI MULT ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR? DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?) SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU CORPUL DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI. DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA PLANGERII PENALE …?