Presedintele TRAIAN BASESCU afirma ca premierul VICTOR PONTA are o mai mare preocupare pentru protejarea baronilor locali si prezervarea functiei sale, sustinand ca terenul de la Nana a fost achizitionat legal.
“Constat, cu surprindere, ca prim-ministrul Romaniei, domnul VICTOR-VIOREL PONTA, are o mai mare preocupare pentru protejarea BARONILOR si pentru prezervarea propriei functii decat pentru nevoile reale ale romanilor. Preocuparea domnului prim-ministru ar trebui sa fie mai degraba crearea de locuri de munca, renuntarea la acciza aplicata combustibililor si imbunatatirea reala a conditiilor de trai ale populatiei, cresterea colectarilor de venituri la bugetul de stat si nu doar propaganda desantata prin care incearca sa ne convinga pe toti ce bine o ducem sub guvernarea PONTA”, afirma BASESCU, potrivit unui comunicat transmis luni de Administratia Prezidentiala.
Seful statului sustine ca afirmatiile de astazi ale premierului sunt “in tonul actiunilor si al declaratiilor mincinoase cu care ne-a obisnuit deja si care i-au adus un umilitor renume de mincinos”.
“Pentru simpatia si voturile baronilor locali ai PSD, domnul prim-ministru VICTOR-VIOREL PONTA calca din nou in picioare interesul si nevoile reale ale romanilor, alimentandu-i, insa, si cu minciuna ca terenurile de la Nana ar fi fost achizitionate de familia mea inainte de semnarea contractului de vanzare-cumparare din data de 9 septembrie 2013”, arata Basescu.
Citeste si: Ponta o apara pe Firea: Depunem plangere penala impotriva lui Basescu pentru amenintare si santaj
Potrivit acestuia, “furia” starnita de achizitionarea cinstita a terenului de la Nana confirma ca acesta a fost achizitionat cu respectarea legii.
“Constat furia pe care a starnit-o achizitionarea cinstita a unui teren, printr-un credit bancar, si uimirea liderilor PSD in fata unei tranzactii corecte si legale a carei investigare cu cat avanseaza mai mult, cu atat confirma ca s-a facut cu respectarea deplina a legii. Este greu pentru domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta si pentru baronii care si-au dobandit terenuri in mod ilegal sa inteleaga ca acestea pot fi cumparate cinstit, in schimbul unui credit bancar. Obiceiul domniilor lor este sa jefuiasca terenuri de la Academia de Stiinte Agricole si Silvice ‘Gheorghe Ionescu-Sisesti’ sau de la Agentia Domeniilor Statului (ADS)”, spune presedintele BASESCU.
El conchide ca va sta la dispozitia organelor de ancheta pentru a dovedi legalitatea tranzactiei.
“Va asigur ca si eu si familia mea stam oricand la dispozitia organelor de ancheta pentru a dovedi legalitatea acestei tranzactii si pentru a demonta minciuna domnului prim-ministru VICTOR-VIOREL PONTA. Fac precizarea ca tranzactia de la Nana este incheiata intre doi subiecti de drept privat, iar platile s-au facut transparent, numai prin banci, putand fi, cu usurinta, controlate de institutiile statului care sunt interesate sa dovedeasca adevarul in acest caz”, arata presedintele BASESCU.
DACA FURA MANAGERUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ? “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat sute de trenuri . Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat. In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.” Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.