Presedintele Traian Basescu a sustinut, marti, in plenul reunit al Parlamentului, ca “amestecul de lacomie si incompetenta de care Romania sufera”, pe fondul situatiei internationale actuale, “poate pune in pericol tara”. Traian Basescu a declarat ca trebuie spus romanilor ca drumul european este bun, iar daca la zece ani de la aderarea la NATO nu toti romanii traiesc mai bine “este din cauza noastra”.
Presedintele Traian Basescu a precizat ca responsabilitatea oamenilor politici este foarte mare, adaugand: “De acum incolo va trebui sa facem ce trebuie, si nu ce putem”.
“Daca pana acum costul guvernarii, prin deficite, o reprezenta diluarea modernizarii si scaderea nivelului de trai, odata cu evenimentele din Ucraina, proasta guvernare poate pune in pericol stabilitatea tarii. Prin coruptie, prin incompetenta, prin minciuna, prin politizare sau prin deprofesionalizare, putem pune in pericol Romania, mai mult decat orice alta amenintare”, a declarat seful statului.
Vezi aici discursul lui Crin Antonescu sustinut in sedinta solemna a Parlamentului
El a avertizat ca “amestecul de lacomie si incompetenta de care Romania sufera, pe fondul unei situatii internationale caracterizata de agresivitate si revizionism, poate pune in pericol tara”.
Presedintele a spus ca este obligatia comuna a tuturor “sa conclucreze la binele natiunii”, inclusiv la consolidarea capacitatii ei de aparare.
“Fac un apel la Guvernul Romaniei, ca si la Parlament, ca impreuna sa identifice cele mai bune cai de inzestrare a Armatei romane si cresterea capacitatii ei operationale”, a afirmat Traian Basescu, pledand si pentru o mai stransa cooperare transatlantica.
Traian Basescu a declarat ca, daca impreuna clasa politica a actionat coordonat pentru aderarea la NATO si UE, tot impreuna va trebui sa vegheze la apararea acestor impliniri.
“Romania trebuie sa isi continue drumul pe calea europeana”, a spus Basescu.
Seful statului a mai aratat ca “poporului roman trebuie sa ii spunem ca drumul este bun, decizia de aderare la NATO a fost una inteleapta, iar daca, la zece ani de la aderare, nu toti romanii traiesc mai bine, asta este din cauza noastra si nu a solutiei pe care am ales-o”.
“Va trebui sa finalizam reformele economice pe care ni le-am asumat inca din faza de preaderare. Este si o chestiune de onoare, dar este, mai inainte de orice, sansa noastra de modernizare”, a spus Basescu.
Ok, Base are dreptate intr-o oarecare masura, dar de guvernarile Ungureanu si Boc a uitat? Sa-i reamintim atunci cand de bine am dus-o pe vremea stimabililor din pdl.!!!!
DOMNULE SOVA , CHIAR NU VEDETI , CHIAR NU AUZITI ?
Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ?
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR ,14 000 DE SALARIATI VA INFORMEAZA CA AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI.
RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE?
ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI,RESTUL PROBLEMELOR FIIND ASCUNSE CU DIBACIE DE CONDUCEREA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR+ BONUSURI DE PE UNDE SE POATE?
DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?)DE CONDUCEREA CFR CALATORI SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU NOUA CONDUCERE A CORPULUI DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI.
DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA PLANGERII PENALE…?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.