CFR Calatori a transportat, in primele trei luni ale anului, cu 1,75 milioane mai multi pasageri comparativ cu perioada similara din 2013, cand peste 14,1 milioane de calatori au circulat cu TRENUL, potrivit datelor companiei, prezentate de Agerpres.
Astfel, traficul feroviar de calatori a CRESCUT cu 12,4 la suta, la peste 15,85 milioane de pasageri.
In ceea ce priveste perioada SARBATORILOR PASCALE, traficul de pasageri a urcat cu aproximativ 20 la suta la TRENURILE de litoral si cu aproape 35 la suta la trenurile spre munte, raportat la un week-end obisnuit.
Citeste si: 1 MAI: CFR Calatori suplimenteaza trenurile InterRegio si Regio in mini-vacanta de 1 Mai
La nivelul intregii retele feroviare, traficul de pasageri a inregistrat, in perioada SARBATORILOR DE PASTE, fata de un week-end obisnuit, o CRESTERE cu 75 la suta, in timp ce TRENURILE de pe rutele mari — precum Iasi, Timisoara, Craiova — au avut grade de utilizare de peste 100 la suta.
“Estimam ca traficul cumulat din perioada celor doua evenimente ale lui 2014, respectiv PASTE (17-21 aprilie) si MINIVACANTA DE 1 MAI, care urmeaza, va fi mai mare decat traficul inregistrat in 2013 (1-5 mai). Multi dintre romani petrec sarbatorile pascale in familie, iar cele mai solicitate rute au fost in acest an cele spre Iasi si Craiova, acestea avand un grad de utilizare de peste 100 la suta”, afirma reprezentantii CFR Calatori.
Citeste si: CFR: 278 de TRENURI de calatori au fost OPRITE in statii in timpul PROTESTULUI feroviarilor
Potrivit statisticilor realizate de Ministerul Transporturilor, in primele noua luni ale anului trecut, peste 43,6 milioane de pasageri au circulat cu TRENUL, dintre care 165.000 de persoane au avut o destinatie externa.
Distanta medie de transport a pasagerilor a fost de 78 de kilometri.
Parcursul mediu zilnic al vagoanelor de pasageri a fost de 253 kilometri/zi, iar viteza medie a TRENURILOR a fost de 45 de kilometri/ora.
Sursa foto: jurnalul.ro
Sunt prea multi calatori fara bilet si abonamente ceea ce inseamna pierderi foarte mari (cateva milioane bune pe an). Controale pe peroane sau la usile vagoanelor ar fi foarte utile pentru scaderea blatistilor.
PENTRU DNA SI DIICOT .
CE MAI CAUTA DOROBANTU VALENTIN LA CONDUCEREA CFR CALATORI?
CE SE INTAMPLA LA CFR CALATORI VIS A VIS DE ACHIZITIILE PRIN NEGOCIERE CU SI FARA PUBLICARE DE SUTE DE MILIOANE DE EURO “CONTRAFACUTE” DE DIRECTORASUL, DOROBANTU VALENTIN SI PUPILA ACESTUIA DIRECTOAREA DE ACHIZITII , NU MAI SUNT NICI PENTRU CORPUL DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR, NICI PENTRU CEL AL PRIMULUI MINISTRU SI NICI PENTRU CURTEA DE CONTURI.
Hotie la drumul mare?
Dl.Sova chiar nu vede,chiar nu aude?
“Directorul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, directorul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători.
Practic, directorul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat.”
CU EI NE MANDRIM , CU EI “CIORDIM”?
DOROBANTU VALENTIN, CARMEN MARIA POPESCU , MIU ILEANA , MANTESCU CRISTINA , LILIANA CONSTANTINESCU, MANTOIU CORNEL , ZAHARIA ADRIAN , MARCELA NAE , ZAMFIR EMIL , PROTOPOPU GABRIEL , NITA ROBERT , TIMIS BOGDAN ,CRINTEA STEFAN,ETC.?
Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ???
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR , AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI ACOLO UNDE CORPUL DE CONTROL A INAINTAT UN RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE? MAI MULT ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 5% DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE DIRECTORASUL VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR? DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?) SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU CORPUL DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI. DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA RAPORTULUI…?
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice. Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”. Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei. O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”
CA LA NOI LA NIMENI !!!
Valentin Dorobantu inca se mai afla la conducerea CFR Calatori.
Directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu inca mai trage sforile…
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap in continuare ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, a desfiintat sute de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.
Traim in Romania ! “Curse profitabile ce ar fi adus bani companiei de transport CFR Călători au fost declarate nerentabile, iar apoi anulate de către directorasul Valentin Dorobantu. Azi bagă zeci de mii de euro în buzunarele privaţilor. Un raport recent al Ministerului Transporturilor confirmă manevrele ilegale ale conducerii. Imediat ce a preluat conducerea CFR Călători, Valentin Dorobanţu, în calitate de manager privat, a anulat sute de trenuri. A fost una dintre primele sale decizii. A hotărât să scoată la licitaţie o serie de secţii şi trasee care aduceau profit în societate. Companiile private de transport au fost interesate şi au preluat imediat traseele. Acele linii produc acum profit pentru privaţi de la REGIOTRANS. Acum urmeaza “bomba” Indiferent dacă va respecta sau nu promisiunile pe care şi le-a asumat în contractul de management, în cazul în care este demis, compania trebuie să îi plătească directorului CFR Călători până la 48 de salarii compensatorii din bani publici. Valentin Dorobanţu are un venit de 9.000 de euro pe lună. ”