CFR are un nou Consiliu de Administratie, format din DAN COSTESCU, directorul general al companiei, SERBAN RAICU, profesor la Facultatea de Transporturi, MARIUS PITIGOI, fost sef al Tiriac Auto, NICULAE CRETU, consilier in Ministerul Transporturilor si MIRCEA JORJ, secretarul general al institutiei.
Fostii administratori ai CFR, numiti ca membri provizorii in martie 2014, au fost GEORGE BURUIANA, MACARIE ALEXANDRU MOLDOVAN, ADRIAN NICUSOR NICA, RADU CERNOV si ALINA PARAIALA.
CITESTE SI: CFR Marfa are un NOU Consiliu de Administratie
MIRCEA JORJ, fost presedinte al PSD Cluj-Napoca, a fost numit in vara anului trecut de premierul VICTOR PONTA in postul de secretar general al Ministerului Transporturilor, la cererea ministrului de resort, clujeanul IOAN RUS. JORJ este si presedintele CA al ROMATSA.
CFR SA a anuntat la finele lunii februarie ca a numit un nou director general, DAN COSTESCU, conducerea companiei fiind asigurata anterior, din pozitia de interimar, de MACARIE ALEXANDRU MOLDOVAN, revenit la functia de director general adjunct.
CITESTE SI: PERCHEZITII DIICOT care VIZEAZA CONTRACTE cu CFR. PREJUDICIU de 34 MILIOANE de LEI
DAN COSTESCU, 46 de ani, a infiintat, dezvoltat si condus companii de inginerie feroviara, precum Forschung Mess – und Daten-Technik Zentrum (Germania) si Sistematic Engineering (Romania).
Sursa foto: realitatea.net
CFR Călători a înregistrat pierderi de 408 milioane lei în 2013, conform datelor de la Ministerul Finanţelor.
Cine a condus aceasta societate in 2013 ?
Ati ghicit, managerul “smart” Dorobantu Valentin numit in functie de puscariasul Fenechiu Relu. Astfel, fara nicio justificare, Valentin Dorobantu a anulat cele mai rentabile curse, in frunte cu cea a trenului nr. 1631, care venea de la Constanta si pleca la ora 20.30 din Bucuresti Nord pentru a ajunge, a doua zi, la ora 09.06, la Oradea Vest.
Este vorba despre cea mai profitabila cursa din istoria CFR, pe care insa Dorobantu a sters-o din mersul trenurilor, la fel cum a procedat si in alte aproape 200 de situatii similare.
Iar toate aceste trasee la care a renuntat managerul CFR Calatori au intrat imediat in portofoliul operatorilor pivati.
Mai mult insa, „bonus” la aceste cadouri de milioane de euro facute cu nonsalanta de Dorobantu, firmele de casa ale puscariasului Fenechiu au primit si o gramada de bani de la stat.
Pentru ca statul acorda subventii generoase pe fiecare kilometru pentru transportul feroviar pe mai multe rute.
Astfel ca in timp ce compania de stat, CFR CALATORI , este bagata fortat in faliment, tot statul subventioneaza, din bani publici, cursele operatorilor privati.
Cine a comtinuat devalizarea CFR CALATORI ?
Ati ghicit , Secara Vasile , care “dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ???
Ce a urmat ?
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !
DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ?
DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA S-AU AU FOST DEMISIONATI SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ?