CFR CALATORI a anuntat ca sapte TRENURI au fost ANULATE, joi dimineata, din cauza temperaturilor foarte scazute. Este vorba despre GARNITURILE de pe rutele:
Galati — Bucuresti Nord (11072),
Tulcea Oras — Medgidia (8652),
Rosiori Nord — Alexandria (9363),
Sighisoara — Odorhei (3542),
Odorhei — Cristur Hm (3541)
Beia Hm — Sibiu (2564—1)
InterRegio Targoviste — Titu (1880).
„Traficul feroviar se realizeaza in continuare in conditii de iarna, la temperaturi foarte scazute. Unele trenuri mai inregistreaza intarzieri la sosire/plecare. Pentru ziua de astazi, pana la aceasta ora, s-a luat decizia anularii trenurilor, pentru adaptarea circulatiei feroviare la posibilitatile efective, iar traficul de pasageri va fi preluat, in masura posibilitatilor, de celelalte trenuri ramase in grafice”, precizeaza CFR Calatori in comunicatul remis presei.
Sursa foto: adevarul
Cei care au condus si conduc CFR Călători în ultimii ani cum ar fi si Valentin Dorobanţu,Secara Vasile,Szentes Iosif, au fost si sunt preocupaţi să falimenteze compania de stat.
Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor. În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane,in asa fel incat Regionale ca Bucurestiul si Brasovul sa ajunga “in sapa de lemn”? Mai tarziu, echipa de conducere a CFR Călători, în frunte cu directorul Vasile Secară, a tesut un nou mers al trenurilor , prin care o serie de rute rentabile, care aduc foarte mulţi bani companiei CFR Călători, au fost cedate către operatorii privaţi. Directori de la stat continua sa fie garantaţi de privaţi. Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, era “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012 si 2013, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători?
Ori poate se verifica si cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns definitiv la un om de afaceri tot din Cluj prin girul nemijlocit al lui Secara Vasile?
Ministrul Transporturilor , DAN M. COSTESCU , ce zice , ce face , ca de stiut , stie ???