Administratia CFR Calatori a propus in cadrul negocierilor pentru un nou contract colectiv de munca pe care le-a avut cu reprezentantii organizatiilor sindicale feroviare o CRESTERE A SALARIILOR, in medie, cu 4 la suta, fara a fi facute concedieri colective de personal, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Astfel, in comunicat se arata ca pentru incheierea noului contract colectiv de munca au fost derulate toate etapele prevazute de lege. “Negocierile intre Administratie si organizatiile sindicale mandatate, care au inceput la data de 19.02.2014 si s-au desfasurat pe o perioada de 60 de zile calendaristice conform prevederilor legale, au condus la negocierea a aproximativ 95 la suta din prevederile noului contract colectiv de munca”, se spune in comunicat.
Citeste si: GREVA la CFR: Feroviarii au oprit lucrul. Aproximativ 600 de trenuri nu circula
“Pentru finalizarea si inregistrarea contractului colectiv de munca la Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti, Administratia a prezentat organizatiilor sindicale mandatate o oferta finala, care cuprinde imbunatatirea incadrarii personalului pe clase de salarizare si a grilei de salarizare, corelata cu rezolvarea punctelor ramase in divergenta, astfel incat sa se incadreze in limitele impuse de bugetul de venituri si cheltuieli aprobat de Guvern, respectiv de cresterea fondului de salarii cu 2,4 la suta. Oferta administratiei CFR Calatori inseamna transpunerea in castigurile individuale ale salariatilor a unei cresteri, in medie cu 4 la suta si fara concedieri colective de personal”, se mai arata in text.
CFR Calatori mai anunta ca trenurile care nu au plecat din anumite statii in intervalul orar 7.00-9.00, ca urmare a protestului spontan declansat de membrii unor organizatii sindicale feroviare, vor fi reprogramate dupa ora 9.00, iar cele care au stationat pe traseu isi vor continua drumul spre destinatiile finale.
Citeste si: Feroviarii ameninta cu MASURI RADICALE DE PROTEST daca nu se ajunge la un consens
Pasagerii care si-au cumparat bilete la trenurile afectate de protestul spontan si nu mai doresc sa efectueze calatoria pot solicita restituirea contravalorii biletelor achizitionate si neutilizate, conform regulamentului de transport pe calea ferata si reglementarilor in vigoare.
CFR Calatori multumește pasagerilor pentru intelegere, cere scuze pentru disconfortul creat si ii asigura pe toti calatorii ca se iau masurile necesare astfel incat, in momentul incetarii miscarii de protest, circulatia trenurilor sa revina la normal in cel mai scurt timp.
RUSINE MARE !!!
Valentin Dorobantu inca se mai afla la conducerea CFR Calatori.
Directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu inca mai trage sforile…
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap in continuare ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, a desfiintat sute de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.