Constantin Nicolescu a repurtat o mica victorie in ceea ce priveste dosarul in care este acuzat de coruptie! Inalta Curte de Casatie si Justitie a decis vineri ca respectivul dosar sa fie rejudecat de Curtea de Apel Bucuresti.
ICCJ a decis sa admita recursurile inculpatilor, sa caseze sentinta data de instanta inferioara si sa trimita spre rejudecare la CAB dosarul privind fapte de coruptie in legatura cu efectuarea de lucrari de reabilitare a patru unitati scolare de pe raza judetului. Decizia este definitiva.
In 11 noiembrie 2013, Constantin Nicolescu a fost condamnat la trei ani si patru luni de inchisoare cu executare de magistratii Curtii de Apel Bucuresti, care au admis atunci apelul procurorilor la decizia Tribunalului Bucuresti care il condamnase pe Nicolescu la un an de inchisoare cu suspendare pentru fapte de coruptie.
Potrivit CAB, in acest dosar, Cornel Penescu a ramas cu pedeapsa stabilita de Tribunalul Bucuresti, respectiv noua luni de inchisoare cu suspendare.
Citeste si: Constantin Nicolescu, baronul PSD de Arges, isi asteapta sentinta
Aceeasi pedeapsa — trei ani si patru luni inchisoare, cu suspendarea executarii pedepsei sub supraveghere — au primit Gheorghe Nicut, fost primar al municipiului Curtea de Arges, Calin Ioan Andrei, primarul de Câmpulung Muscel, Ion Stefan, primarul comunei Budeasa, Florian Despan, director executiv al Directiei pentru Integrare Europeana si Dezvoltare Regionala din cadrul CJ Arges, si Dobre Grigore, asociat si administrator la SC Zeus SA Pitesti.
Fostul presedinte CJ Arges a fost condamnat pe 28 mai de Tribunalul Bucuresti la un an de inchisoare cu suspendare, Cornel Penescu la noua luni de inchisoare cu suspendare, iar ceilalti inculpati au fost achitati.
Acest dosar s-a judecat timp de aproape doi ani la Tribunalul Arges, iar in februarie 2013 a fost mutat la Tribunalul Bucuresti.
Constantin Nicolescu a fost trimis in judecata pe 18 mai 2011 de procurorii DNA Pitesti pentru fraudarea fondurilor europene, fals intelectual in legatura directa cu infractiunea impotriva intereselor financiare ale CE, luare de mita, toate in forma continuata, precum si de instigare la abuz in serviciu contra intereselor publice in scopul obtinerii pentru altul a unui avantaj patrimonial.
MAFIOTISM IMORALITATE INCOMPETENTA GOLANEALA ? 14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI INTREABA CUM DE SE MAI AFLA LA CONDUCEREA SOCIETATII MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN SI GASCA LUI, DUPA ATATEA SI ATATEA RAPOARTE NEGATIVE TOATE CU “IZ” PENAL ALE CORPULUI DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR, INAINTATE LA DNA SI POLITIA TRANSPORTURI FEROVIARE BUCURESTI ?
SA INTELEGEM CA CINE INCALCA FLAGRANT LEGEA IN ROMANIA POATE SA FIE RETRIBUIT IMPARARESTE CU 9000 DE EURO NET LUNAR ? ASA SE PARE…
DL. VICTOR PONTA ,DL. DAN SOVA , PARCA NU SUNTEM TOTUSI IN CRIMEEA !
DNA TREBUIE SA INCHIRIEZE UN AUTOCAR CA SA RIDICE SI “SLUGILE” MANAGERULUI “SMART” DE LA CFR CALATORI.
AJUNGE CU BATAIA DE JOC PE BANI PUBLICI.
DOROBANTU VALENTIN, ALEXANDRA GATEJ,CLAUDIU DUMITRESCU, DANA RACHILA GALBEN, CARMEN MARIA POPESCU, MIU ILEANA, MANTESCU CRISTINA, LILIANA CONSTANTINESCU, MANTOIU CORNEL, ZAHARIA ADRIAN, MARCELA NAE, ZAMFIR EMIL, PROTOPOPU GABRIEL, NITA ROBERT, TIMIS BOGDAN,CRINTEA STEFAN, ETC. PROTAGONISTII AFACERILOR “IN TOTALITATE LEGALE”?
LA PUSCARIE CU VOI , HAHALERELOR !
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice. Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”. Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei.
O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”