Daniela Dobrila, directoarea Serviciului de Licente din cadrul ARR, a recunoscut ca a primit mita si le-a transmis magistratilor de la Curtea de Apel Cluj ca va colabora cu procurorii in acest dosar. In aceste conditii Dobrila va ramane in arest la domiciliu, informeaza postul Realitatea Tv.
Curtea de Apel Cluj a judecat, vineri, contestatia inaintata de procurorii DNA Cluj fata de hotararea Tribunalului Cluj, prin care s-a dispus arestul la domiciliu al celor doua inculpate din dosarul Fany, Olezia Cadar si Daniela Dobrila. Instanta a respins recursul procurorilor DNA, astfel ca cele doua vor fi, in continuare, arestate la domiciliu.
Citeste si: Daniela Dobrila, sefa de la ARR retinuta de DNA, mituita cu un VW Golf si opt rochii
Tiberiu Ban, avocatul Danielei Dobrila, a declarat ca sefa de la ARR si-a recunoscut vina, spre deosebire de ceilalti doi inculpati din dosarul Fany. “Daniela Dobrila si-a recunoscut faptele si a promis ca va colabora cu procurorii de caz”, a declarat Ban jurnalistilor.
In cazul celui de-al treilea inculpat din acest dosar, Stefan Cadar, s-a mentinut decizia de arestare preventiva pe o perioada de 30 de zile.
Sursa foto: mediafax.ro
MAFIOTISM IMORALITATE INCOMPETENTA GOLANEALA ? 14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI INTREABA CUM DE SE MAI AFLA LA CONDUCEREA SOCIETATII MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN SI GASCA LUI, DUPA ATATEA SI ATATEA RAPOARTE NEGATIVE TOATE CU “IZ” PENAL ALE CORPULUI DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR, INAINTATE LA DNA SI POLITIA TRANSPORTURI FEROVIARE BUCURESTI ?
SA INTELEGEM CA CINE INCALCA FLAGRANT LEGEA IN ROMANIA POATE SA FIE RETRIBUIT IMPARARESTE CU 9000 DE EURO NET LUNAR ? ASA SE PARE…
DL. VICTOR PONTA ,DL. DAN SOVA , PARCA NU SUNTEM TOTUSI IN CRIMEEA !
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice. Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”. Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei.
O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”