Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) este pe butuci, de foarte multi ani incoace, insa cei care conduc institutia se lafaie pe salarii si prime regesti! In plus, asta nu ii impiedica pe mai marii regiei sa se premieze intre ei! Mai mult, in ciuda faptului ca sindicatele RATB au semnalat, in numeroase randuri, probleme grave cu care se confrunta regia, precum lipsa pieselor pentru autobuze si tramvaie, precum si vechimea acestora, conducerea RATB sfideaza bunul simt si considera bugetul institutiei ca fiind propriul portofel!
Mondo News a intrat in posesia unui document care atesta, fara putinta de tagada, ca bataia de joc este in floare atunci cand vine vorba de RATB. In documentul atasat, semnat si parafat de directorul general interimar al RATB, RADU-PAUL ORZATA, se arata faptul ca directorii interimari ai Directiei Mentenanta si Administrare Sisteme si Directiei Comerciale, ADRIAN DRAGNEA si respectiv, IULIAN ALEXANDRU DINICA, sunt premiati pentru profesionalism, responsabilitate si modul onest de utilizare a resurselor institutiei! Mai ales cand o parte dintre acestea ajung in propriile buzunare!
Oare ce reusite spectaculoase au avut cei doi directorasi in numai cateva luni de la preluarea, conducerii interimare, celor doua directii mai sus mentionate! Ce au facut in aceasta perioada ADRIAN DRAGNEA si IULIAN ALEXANDRU DINCA astfel incat sa merite cate 6.000 de lei de caciula dintr-un foc! Pardon, dintr-o singura prima…..sau poate ca, dupa vacanta de vara, situatia lor financiara trebuia sa primeasca un soc pentru a se revigora?
Reamintim ca directorul general interimar al RATB, RADU-PAUL ORZATA, nu este la primul derapaj de acest gen, in luna martie acestui an el fiind demascat de sindicate si acuzat ca se comporta cu institutia ca si cand ar fi propria sa taraba!
„Bataia de joc afisata si intretinuta prin declaratiile iresponsabile ale directorului general interimar al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), UNPR-istul RADU ORZATA (fost PPDD-ist), actualmente candidat la functia de primar al Sectorului 4. Radu Orzata foloseste in mod nepermis si abuziv functia detinuta la RATB si transforma regia in <poligon de trageri politice> si salariatii in ,<tinte vii>. Acesta intentioneaza sa micsoreze parcul auto circulant de la 01.04.2016 cu procente cuprinse intre 17% si 34%. Aceasta micsorare a parcului auto va creste timpul de asteptare a mijloacelor de transport in statie la peste 20 de minute pentru calatori. Coincidenta sau nu, aceste diminuari de parc se vor face in sectoarele 4 si 6″, declarau la vremea respectiva liderii angajatilor din RATB.
Acestia sustineau si ca toate neregulile se produc in timp ce sefii incompetenti si numiti politici primesc salarii si bonusuri nesimtite. Au la dispozitie un fond de 5% din fondul de salarii, de unde isi acorda prime cu viza sindicatului reprezentativ. Aceste prime se acorda suplimentar fata de indemnizatiile de conducere, care sunt de la 17% pana la 34% din salariu.
Sursa foto: Mondo News
Dragii mei Perariu Luliu, Horzata si gastile voastre de nemernici din conducerea RATB-ului si STB-ului, nu aveti bani de grile? Ne-ati tras teapa cu 100 de lei?Voi si familile voastre sa ne giugiuliti barzoiu.
Penalii se premiaza intre ei!! Sa vedeti raspunsuri la anchete inexistente ….. Nu stiu cum unii directori din Ratb isi achita creditele de peste 80000€ in doar 10 ani, desi Regia este in cadere libera!!
Ne meritam soarta, ca ma injurati ca nu! Incet incet regretam faptul ca am dat cu cutitul pe la spate, am avut omul lângă noi si la-m tradat, datorită lui azi avem un CCM. Am stat cu mâna in sân si am asistat ls alungarea lui,. Dar azi datorita unor colegi din tara care au coloana a renascut din cenuse, A infintat si conduce cea mai mare federatie sindicala din tara Transloc-Romania. Eu nu fac reclama dar ma doare sa vad cum azi suntrm condusi de fosti Utc-isti nevolnici. Asa e neamul romanesc tot timpul a trădat.