DIRECTORUL Hidro Prahova, DUMITRU PANTEA, este AUDIAT, joi, la sediul DNA Ploiesti in dosarul in care sunt urmariti penal cumnatul premierului VICTOR PONTA, IULIAN HERTANU, dar si deputatii SEBASTIAN GHITA si VLAD COSMA si presedintele Consiliului Judetean Prahova, MIRCEA COSMA.
UPDATE 14.30: La DNA Ploiesti a fost adus joi la pranz pentru audieri si ILIE DRAGAN FLORIN, reprezentantul cetateanului german care detine 40 la suta din actiunile firmei SC Grossman Engineering Group SRL.
UPDATE 14.21: LIVIU MUNTEANU a declarat, joi, la iesirea de la audieri, ca a demisionat de la SC Grossman Engineering Group SRL pentru ca nu stapanea bine postul de administrator pe care il ocupa.
”Am plecat pentru ca nu m-am considerat prezent intr-o chestiune pe care n-o stapaneam bine. Nu am avut niciodata acces la bani, n-am facut nicio plata. Implicarea mea a fost doar la nivel de executie. Am ajuns adminsitrator datorita relatiei de prietenie pe care o am cu domnul Hertanu. Noi am copilarit in acelasi cartier”, a precizat Munteanu.
“Nu ii cunosc pe oamenii poltici din acest dosar. Lucrarile au fost intarziate pentru ca acest contract este foarte dificil la nivel de executie”, a mai spus LIVIU MUNTEANU.
La randul sau, avocatul lui LIVIU MUNTEANU a declarat la iesirea de la DNA ca clientul lui nu a recunoscut niciuna din acuzatiile aduse.
”Nu exista nicio proba in acest sens. Nu are ce regreta pentru ca nu este vinovat”, a spus avocatul lui LIVIU MUNTEANU.
Pantea a declarat ca a fost chemat “telefonic” la DNA pentru a fi audiat in calitate de martor. “Nu am fost citat. Am fost chemat telefonic. Voi fi audiat in calitate de martor. Nu stiu daca vor mai fi si alti angajati ai Hidro Prahova”, a spus Pantea, citat de Agerpres.
Citeste si: IULIAN HERTANU, cumnatul lui VICTOR PONTA, a fost ARESTAT PREVENTIV
Procurorii il audiaza, joi, si pe omul de afaceri LIVIU MUNTEANU, administrator al Grossman Engineering Group SRL incepand cu data de 25 aprilie 2014, care si-ar fi recunoscut faptele in timpul audierilor initiale.
SC Hidro Prahova, societate la care actionar principal este Consiliul Judetean Prahova, deruleaza proiectul finantat din fonduri europene “Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova”, care vizeaza zeci de localitati din judet, inclusiv orase, intre care si Comarnic.
Sursa foto: emaramures.ro
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !!!!!!!!!!!!!!! DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ? DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ?
“Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national. Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT. Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj.
Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia. Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei.
Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala.
NU VA CRAPA OBRAZUL ???
Jolly-jokeri de la CFR Calatori.
In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
Numai fostul bos de la CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu. Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile.
Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile
“in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu.
Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?”
“Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
„ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu.
De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre acţionarii de la firma braşoveană- Costel Comana, este în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor.
Totodata, Costel Coman este in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica dircetorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”