CFR Marfa regreta decesul directorului societatii de transport feroviar, Dragos Draghici. Intr-un comunicat de presa transmis Mondo News se precizeaza ca noua conducere a CFR Marfa va continua proiectele demarate de Dragos Draghici si, totodata, da asigurari partenerilor de afaceri ca activitatea societatii va continua in conditii normale.
Va prezentam mai jos comunicatul transmis la redactie de societatea CFR Marfa.
“Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa “CFR Marfa” SA, anunta cu profund regret tragicul si prematurul deces al directorului sau general, dl. Dragos Alexandru Draghici. De o inalta tinuta morala si profesionala, jurist de profesie si cu o bogata experienta de conducere in fruntea unor companii de renume din mediul privat, dl. Dragos Alexandru Draghici a ocupat functia de director general al societatii in perioada februarie 2013 – februarie 2014.
Atat conducerea interminara cat si noua conducere vor continua proiectele incepute de dl. Dragos Alexandru Draghici de la instalarea sa in functie, iar toti partenerii nostri de afaceri primesc asigurari pe aceasta cale ca activitatea societatii va fi continuata in conditii normale.
Echipa cu care a lucrat indeaproape in ultimul an de zile isi exprima imensa parere de rau pentru proiectele ramase nefinalizate si totodata transmite condoleante familiei”, se arata in document.
Reamintim ca directorul CFR Marfa, Dragos Draghici, a murit duminica seara, dupa ce in urma cu cateva zile suferise un accident cerebral. Draghici era internat la Sectia de Terapie Intensiva a Spitalului Elias din Capitala. Directorul CFR Marfa a suferit o interventie chirurgicala dupa accidentul cerebral, insa viata nu i-a putut fi salvata.
Afla aici detalii despre decesul lui Dragos Draghici
Foto: dcnews.ro
MAFIA DE LA MINISTERUL TRANSPORTURILOR ?
“Directorul General de la CFR Marfa , decedat ieri, Dragoş Alexandru Drăghici a trebuit să ţină piept şacalilor susţinuţi de Relu Fenechiu şi garantaţi de Gruia Stoica, adică lui Cristian Ghibu, Gheorge Micu, Claudiu Dumitrescu şi Valentin Dorobanţu, dar şi a cozilor de ciocan rămase de pe vremea lui Ovidiu Silaghi-adică Constantin Zaharia, Gheorghe Huţanu, Antonel Tănase sau Dana Galbeni Răchilă.
Poate Dragoş Drăghici a ajuns la ceruri şi pentru că a crezut că CFR Marfă poate deveni o companie rentabilă şi fără să fie privatizată după cum au dorit şmecherii, adică să fie dată la preţ de dumping lui Gruia Stoica. Cristian Ghibu şi Bogdan Găureanu au condus comisia de licitaţie care ulterior a fost anulată şi tot ei au făcut caietul de sarcini, fără ca Dragoş Drăghici să fie măcar consultat.
Acum când Dragoş Alexandru Drăghici a pornit în ultima sa călătoria spre eternitate, ministrul Ramona Mănescu, premierul Victor Ponta, procurorii Laura Codruţa Kovesi şi Tiberiu Niţu au datoria morală faţă de el să instaureze codul roşu la CFR. De ce?
Pentru a stopa hoţiile de la CFR şi a trimite după gratii pe acei şacali feroviari care se înfruptă din banii publici şi în acelaşi timp umflă conturile rechinilor de pe calea ferată”