ELENA UDREA a sustinut, vineri seara , ca VICTOR PONTA i-ar fi spus adjunctului sefului SRI FLORIAN COLDEA, in prezenta altor persoane, ca, daca va ajunge presedinte, sa-si caute de lucru, fara insa a preciza numele celor care au asistat la aceasta discutie.
Ea a mai afirmat ca i-a spus de multe ori lui GEORGE MAIOR, fost sef al SRI, lucruri referitoare la COLDEA si la faptul ca acesta dorea sa detina toata puterea.
CITESTE SI: Elena Udrea a depus denunt impotriva sefului SRI, in care o mentioneaza si pe Kovesi. VIDEO
“Pai, spre exemplu, cand ii spuneam domnului Maior ca dl. COLDEA conduce, de fapt, serviciul, in realitate, si tinta este sa aiba toata puterea, imi spunea ca nu este asa si mi-a garantat de foarte multe ori, ca argument, “o sa vezi, dl. COLDEA isi va da demisia odata cu mine, va pleca odata cu mine din acest serviciu, fiindca noi am fost adusi de TRAIAN BASESCU si noi plecam odata cu el”. As fi curioasa acum daca domnul Maior mai sustine chestia asta. Mai era un aspect pe care probabil ca ar trebui sa-l confirme VICTOR PONTA – eu l-am auzit in foarte multe locuri si a contribuit in timpul campaniei la ideea ca se doreste a fi adus KLAUS IOHANNIS, nu ca ar fi fost mai rau, evident ca intre Victor Ponta si Klaus Iohannis vedem inca o data ca este foarte bine ca este dl. Iohannis presedinte, chiar daca votul n-a fost neaparat pro-Iohannis, ci anti-Ponta – dar mai era un aspect…
S-a spus ca undeva spre ziua lui VICTOR PONTA, undeva spre toamna, intr-o adunare din aceasta neoficiala, fiind de fata si dl. Ponta, si dl. Coldea – as mai dea si alte nume, dar nu mai sunt sigura si n-as vrea sa pun niste oameni sa dezminta eventual – domnul Ponta i-ar fi spus domnului Coldea: “Domnule general, daca ajung presedinte, cautati-va de lucru!”. Si a continuat spunand “Si tineti cont ca am curaj sa spun lucrul acesta in conditiile in care inca nu am ajuns presedinte”, a declarat ELENA UDREA la Hotnews.
Intrebata de unde stie aceste lucruri sau cine i le-a spus, Udrea a spus ca le stie “de la oameni care fie au fost acolo de fata, erau mai multi, vreo cinci persoane”, refuzand insa sa dea nume.
Intrebata daca ceea ce spune este ca VICTOR PONTA l-a amenintat pe dl. COLDEA cu concedierea, daca va ajunge presedinte, Elena Udrea a raspuns: “Da, dar asta trebuie sa confirme dl. PONTA, daca asa s-a intamplat”.
Raspunzand unei alte intrebari, ea a apreciat ca FLORIAN COLDEA a avut interesul ca KLAUS IOHANNIS sa fie presedinte si a si actionat in consecinta mentionand ca este o analiza a sa, nu “o acuzatie ca ar fi ceva penal”.
“Deci eu va spun asa: ca in mod cert, in opinia mea, dl. COLDEA l-a sustinut pe dl. IOHANNIS. In mod cert”, a subliniat ea.
Sursa foto: jurnalul.ro
“Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi
Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. „
Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
Trebuie precizat că unul dintre acţionarii de la firma braşoveană- Costel Comana, este în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori-Valentin Dorobanţu, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman este in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica dircetorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”