Cristian Ghibu a demisionat, din motive personale, din functia de secretar de stat la Ministerul Transporturilor, transmite agentia Mediafax.
Ghibu a declarat ca si-a depus demisia “zilele acestea” si nu a dat alte informatii.
Cristian Ghibu a fost numit secretar de stat in ianuarie 2013, la propunerea fostului ministru al Transporturilor Relu Fenechiu, si a fost seful comisiei de privatizare a CFR Marfa, semnand la inceputul lunii septembrie contractul cu Grup Feroviar Roman, companie controlata de omul de afaceri Gruia Stoica.
Tranzactia insa nu s-a finalizat, pentru ca unele banci creditoare ale CFR Marfa nu si-au dat acordul pentru schimbarea actionariatului, iar Consiliul Concurentei nu a avut timpul necesar pentru a se pronunta asupra tranzactiei.
Anterior, Ghibu a ocupat functia de director general al CFR SA.
Citeste si: Ramona Manescu: De cand am preluat Ministerul Transporturilor, absorbtia fondurilor europene s-a dublat
UN “HOT” MAI PUTIN ?
CE FACE GRUIA STOICA FARA LOCOTENENTII LUI FENECHIU ADICA, FARA GHIBU, FARA MICU SI CAT DE CURAND FARA DOROBANTU DE LA CFR CALATORI…
INCA UN CONTRACT DE 20 000 000 EURO PENTRU GRUIA STOICA DE DATA ACEASTA DE LA CFR CALATORI ?
DOAMNA RAMONA MANESCU SUNTEM PE CALEA CEA BUNA , POATE SA VINA PUSCARIASUL FENECHIU INAPOI , NU ESTE NICIO DIFERENTA INTRE CE A FOST SI CE ESTE ACUM.
LA SALARIATI SA LE DATI CATE 4 ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT PE LUNA PANA LA SFARSITUL ANULUI 2014 CA SA PUTETI PLATI TOATE CONTRACTELE
“LEGALE ” DE LA CFR CALATORI , ASTFEL INCAT NUMAI DOROBANTU CU SLUGILE LUI
SA TRAIASCA BINE !
O SA VINA SI VREMEA JUDECATII .
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat ?
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi, şi astfel prin noul mers al trenurilor intrat în vigoare la jumătatea lunii decembrie 2013 au fost scoase peste 200 de trenuri de pe rute rentabile. În ultima perioadă, Valentin Dorobanţu, omul garantat de puscariasul Relu Fenechiu, este preocupat să blocheze accesul ceferiştilor de pe calculatoarele companiei la site-urile ziarelor care fac dezvăluiri despre şmenurile sale.
Mai nou sau mai vechi, Valentin Dorobanţu a propus Consiliului de Administraţie înfiinţarea Direcţiei de Audit (direcție care trebuia sa existe încă de la numirea acestuia în funcţie de către Fenechiu), post care, este destinat Roxanei Cozmanciuc, fina lui Relu Fenechiu.
De fapt, Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate.
Însă, Dorobanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul directoarei Dana Galbeni Răchilă, prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu. De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti) pe care au vândut-o către alţi acţionari.”
“Locotenentii” lui Relu Fenechiu, pe care „baronul de Iasi” i-a implantat la conducerea celor mai importante structuri din Ministerul Transporturilor, cad unul cate unul…
Astfel ca, dupa ce George Micu a fost dat pe mana procurorilor anticoruptie, iar Valentin Dorobantu este gata programat pentru audieri la sediul DNA, ieri a venit randul secretarului de stat Cristian Ghibu,cel care are dosar pentru trafic de influenta, sa paraseasca pe usa de dos Ministerul Transporturilor. Asa ca pe „teava tunului” a mai ramas doar seful Directiei Aviatiei Civile, Catalin Gheorghe Radu.
S-a dus si Ghibu!
Secretarul de stat Cristian Ghibu este cercetat de catre procurorii anticoruptie pentru trucarea licitatiilor pentru acordarea licentelor rutiere.
Iar acum, „mana dreapta” a puscariasului Relu Fenechiu si-a dat demisia, din „motive personale”. Si ii dam dreptate, pentru ca, oricum, in curand chiar nu si-ar mai fi putut indeplini atributiile de serviciu…”