Gruia Stoica ramane in stare de arest preventiv pentru 60 zile! CAB a luat aceasta decizie, astazi, respingand cererea de inlocuire a masurii de arestare preventive.
Practic , cererea de inlocuire a masurii arestarii preventive, care a avut termen pe 12 ianuarie, a fost respinsa, mentinandu-se starea de arest pentru o perioada de 60 zile.
Patronul GFR este acuzat de cumparare de influenta in legatura cu o licitatie organizata de Complexul Energetic Oltenia.
In privinta avocatului Doru Bostina, a fost inlocuita masura obligarie de a nu parasi tara, luata potrivit vechiului Cod de procedura penala, cu controlul judiciar, potrivit noului Cod de procedura penala.
Omul de afaceri Gruia Stoica, patronul companiei Grup Feroviar Roman (GFR), a fost trimis in judecata in stare de arest preventiv pe 12 ianuarie, pentru savarsirea infractiunii de cumparare de influenta in legatura cu o licitatie organizata de Complexul Energetic Oltenia.
Citeste si: Gruia Stoica si Doru Bostina, trimisi in judecata de DNA
“De cum protectorul sau,Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR
Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru
care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan
minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine,
a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum
s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in
beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se
calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in
doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea
de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de
trenuri .
“Locotenentii” lui Relu Fenechiu, pe care „baronul de Iasi” i-a implantat la conducerea celor mai importante structuri din Ministerul Transporturilor , cad unul cate unul…
Astfel ca, dupa ce George Micu a fost dat pe mana procurorilor anticoruptie, iar Valentin Dorobantu este gata programat pentru audieri la sediul DNA, a venit randul secretarului de stat Cristian Ghibu,cel care are dosar pentru trafic de influenta, sa paraseasca pe usa de dos Ministerul Transporturilor . “
PENTRU MINISTRUL TRANSPORTURILOR, Dna.RAMONA MANESCU
DEZASTRU LA CFR CALATORI ?
“Compania de transport nu are în plan cumpărarea de vagoane noi, în acest an, cum nu a cumpărat nici în anii trecuţi. În schimb, repară. „Pentru programele de reparaţii sunt alocate 99 mil lei, din care 55 mil lei pentru vagoane şi 44 mil lei pentru locomotive şi automotoare”, arată reprezentanţii CFR Călători.
Problema este ca nu se mai repara ,poate doar pe hartie ?
Deşi, în acest moment, CFR Călători nu intenţionează să intre pe noi rute, totuşi acest lucru va fi posibil, pe anumite rute regionale, dacă Consiliile Judeţene din anumite regiuni ale ţării vor solicita expres acest lucru şi vor subvenţiona parţial operarea trenurilor pe respectivele rute. „CFR Călători va analiza această posibilitate în cooperare cu administraţiile locale”, arată reprezentanţii companiei.
CFR Călători este una dintre companiile de stat cu cele mai mari pierderi.
În 2013, acestea au fost de 400 de milioane de lei, după ce, în anul precedent, acestea erau de 900 de milioane de lei. Bugetul pe 2014 nu prevede pierderi.
Compania are 13.880 de angajaţi.
Pierderi , pierderi, dar salariul managerului”performant” DOROBANTU VALENTIN este de peste 9000 de euro lunar, si nimeni nu vede ca performanta lipseste cu desavarsire , mai mult CFR Calatori in ultimul an de zile a luat-o pe o panta vizibil descendenta ”
Cine plateste paguba ?
Curat, murdar, coane Fanica !
DNA aveti mult de lucru la SNTFC-CFR CALATORI BUCURESTI.
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat.
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi, şi astfel prin noul mers al trenurilor intrat în vigoare la jumătatea lunii decembrie 2013 au fost scoase peste 200 de trenuri .
În ultima perioadă, Valentin Dorobanţu, omul garantat de puscariasul Relu Fenechiu, este preocupat să blocheze accesul ceferiştilor de pe calculatoarele companiei la site-urile ziarelor care fac dezvăluiri despre şmenurile sale.
De fapt, Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate. Însă, Dorobanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul , directorului Claudiu Dumitrescu,si a directoarei Dana Galbeni Răchilă , prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu. De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti) pe care au vândut-o către alţi acţionari.”
Va vine sa credeti ?
“Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a schimbat săptămâna trecută conducerea societăţii Electrificare CFR SA, instalând un board administrativ cu antecedente penale. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Manuel Donescu, a fost mandatat, pe 6 februarie 2014, de către ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, să schimbe conducerea societăţii Electrificare CFR SA. Donescu l-a înlocuit pe directorul general Ionel Truică cu directorul de exploatare al societăţii – Ioan Gavrilă, cel care a mai condus Electrificare CFR SA în perioada 2004-2009.
Totodată, Ramona Mănescu a fost de acord cu impunerea în fruntea Consiliului de Administraţie de la Electrificare CFR SA, a controversatului liberal Gheorghe Huţanu. Acesta, împreună cu câţiva liberali apropiați de Gruia Stoica au vrut, la sfârşitul anului 2012, să transfere gratuit de la CFR Marfă către Grup Feroviar Român, nici mai mult, nici mai puţin, decât 1.025 de vagoane.”