Un fost pilot socheaza intreaga lume cu declaratia sa, la trei luni de la disparitia avionului MH 370. Acesta sustine ca a studiat amanuntit acest caz, iar ceea ce s-a intamplat cu aeronava care avea la bord 239 de persoane, nu a fost un simplu accident, scrie mirror.co.uk.
Atat pilotul Ewan Wilson, cat si jurnalistul Geoff Taylor, din Noua Zeelenada, au petrecut cateva luni bune cautand indicii despre avionul Malaysia Airlines, care a disparut de pe radare in 8 martie, cu 239 de pasageri la bord, pentru a afla ce s-a intamplat in realitate.
Dupa ce au adunat mai multe marturii si au intervievat rudele pilotului si persoanelor disparate, ei au ajuns la concluzia incredibila ca avionul a disparut in mod “calculat” si “deliberat” in urma unei actiuni ce nu trebuia sa aiba loc.
Cei doi au analizat timp de cateva saptamani la rand toate informatiile legate de ultimele ore ale zborului aeronavei malaeziene. Mai mult, dificultatea de a gasi ramasitele aparatului de zbor prin intermediul semnalelor trimise de aparatura acestuia nu este decat rezultatul unei manipulari, mai spun cei doi anchetatori.
Mondo News iti recomanda si: Noi informatii despre avionul disparut. Uite ce transporta
Ewan Wilson si Geoff Taylor sustin ca au scos din ecuatie problemele tehnice sau accidentele ciudate, ceea ce i-a condus catre concluzia ca nu ar fi existat un alt motiv care sa duca la schimbarea rutei avionului. Wilson este antrenat special in anchetarea accidentelor aviatice. Acesta este de parere ca aeronava disparuta s-ar fi prabusit in Oceanul Indian.
Cei doi au scos si o carte denumita “Good Night Malaysian 370: The truth behind the loss of Flight 370”, in care acuza autoritatile din Malaezia de ascunderea adevarului.
Citeste si: AVIONUL DISPARUT: UN INDIAN VA REGIZA UN FILM DESPRE INCIDENTUL AERIAN
Reamintim ca Malaysia a publicat, la sfarsitul lunii mai, datele obtinute de satelit folosite pentru a stabili traiectoria ZBORULUI MH370, disparut la 8 martie, pana la prabusirea sa in Oceanul Indian, ca raspuns la solicitarile rudelor pasagerilor.
Departamentul de aviatie civila a anuntat ca a colaborat cu Inmarsat pentru a furniza 47 de pagini de date inregistrate de operatorul britanic de sateliti, precum si note explicative.
Rudele celor 239 de persoane aflate la bordul AVIONULUI BOEING 777 al Malaysia Airlines au cerut publicarea datelor brute, pentru ca acestea sa poata fi supuse si altor analize, in timp ce epava AVIONULUI inca nu a fost gasita.
Inmarsat a folosit satelitii pentru a ajuta la reconstituirea rutei aeronavei.
Citeste si: AVIONUL DISPARUT: UN ROBOT SUBMARIN REIA CAUTARILE
AVIONUL BOEING se deplasa pe ruta Kuala-Lumpur – Beijing la 8 martie, dimineata, cand a schimbat brusc traiectoria la aproximativ o ora de la decolare, fara a oferi explicatii.
Semnalele sonore il localizeaza la sud de Oceanul Indian, unde s-ar fi scufundat, ramanand fara combustibil.
Foto: Daily Star
Nu te impacienta , au desoperit ce stia deja toata lumea:avionul a disparut ca magarul in ceata.
Avionul a disparut la fel ca si altele ,problema este civilizatia care ne tot viziteaza ,avionul acesta nu va mai apare niciodata ,asa ca deschideti ochi nu suntem singuri.
hai ca suntem singuri! lasa vrajeala ! nu exista extraterestri!
Cred in continuare,.ca suntem mintiti,practical au fost defectiuni tehnice cu avionul,iar ei vor sa ascunda adevarul,pt .ca ar pierde miliarde de dolari,Dar oameni inocenti au murit,probabil din cauza intereselor companiei aeriene,nimeni Nu va afla adevarul vreodata,…
Vasile esti un dobitoc.Nu exista defecte tehnice care sa intoarca o aeronava de la un curs de zbor si sa o mentina bine mersi pe un alt curs fara ca pilotii sa poata face ceva. Acolo a fost o mana CRIMINALA care a deturnat cu buna stiinta aeronava de la culoarul ei de zbor spre destinatia initiala, un act terorist sau un criminal.
Si inca ceva,fara concursul unuia dintre piloti sau flight attendance nu s-ar fi putut produce,usa de la cabina este blindata iar codul este cunoscut numai de catre echipaj,pilotii putand sa rejecteze orice tentativa de intrare in cabina chiar si cu un cod bun.
Un specialist cu licenta in Boeing 777.
Chiar nu puteti face comentarii fara sa jigniti ? Ce educatie aveti ?
Cum sa se aptina .fara sa jigneasca daca este un ROMAN???noi toti suntem destepti si ne pricepem la TOT dar suntem gunoaiele planetei pentru asemenea indivizi care stiu TOT ,precum acest adrian care chipurile el se pricepe la coduri.
Nu vine cu ceva concret,nu stie daca Vasile poate sufera dupa cineva drag,nu vine cu recomandari in sistemul de rahat care minte pe cetateanul care plateste din buzunarul propriu niste indivizi inconpetenti care primesc salarii f. bune,pensii pe masura.
Functionari ai statului care modifica adevarul asa cum le convine.
Nu este de vina nici Adrian nici Vasile sau altul, articolul este de clasa 1-a, nu spune nimic, deci intelegi nimic.
“Un specialist cu licenta in Boeing 777”
Cine zice ala e. Dobitocul cel mai mare esti chiar tu!
Daca cineva are o opinie diferita, asta nu inseamna ca e dobitoc.
Iti lipsesc cei 7 ani de acasa, aia e.
Nu Misule. Dobitoc sau prost e cel care comenteaza fara sa aiba cunostinte despre subiect. Ar fi putut sa scape de epitet,daca tacea.Iar tu Misulica esti dintre cei carora le este rusine sa spuna : nu stiu ! Fiind ROMAN ,cred ca stii zicala: daca taceai,filosof ramaneai. Dl. Adrian are perfecta dreptate.
Retractez cu scuzele de rigoare!Vasile NU esti un dobitoc,esti doar in necunostiinta de cauza! Este bine ? Retractarea si scuzele sunt pe bune.
Acum revenind la subiect, ca unul dintre putinii tehnicieni cu licenta pe acest tip de aeronava sustin ca ceeace s-a intamplat cu zborul MH370 are la baza o mana criminala iar pilotul si jurnalistul din NZ au prezentat cauza reala a disparitiei avionului.Totusi nici eu nu inteleg de ce nici unul dintre ELT-urile montate la bord nu a transmis semnal la impactul cu apa ?
Depinzand de varianta constructiva e posibil ca aeronava sa fi fost prevazuta cu o singura statie ELT, totusi de ce nu a transmis? Nici Cospas nici Sarsat nu au receptionat semnal ELT (121,5 & 406 MHz).
Aeronava era prevazuta cu sisteme de comunicatii in HF,VHF,Satellite Communication(SATCOM),Selective Calling System(SELCAL)si Data Communication Management Function.Ca toate sistemele de mai sus,care au antene,receivere,circuite si cablaje total independente cu trasee independente sa inceteze sa functioneze simultan din cauza unei defec tiuni comune,pentru mine ca tehnic, acest lucru este imposibil.Singurul lucru cu adevarat posibil este ca cineva sa la fi inchis pe toate in zbor, asta e posibil,probabil si evident.
Mare dreptate ai…dar sti ce? cu titluluri ca asta atrag fraierii si fac trafic…nimic mai mult…Trafic = Bani …de restu nu mai conteaza…rusine….Traim in Ro si asta spune tot!
Comentariu de doi bani, facut doar ptr a da click pe titlu… Ziare romanesti de rahat…
NU mai: CITITI(ziare), AUZITI(radio), URMARITI(tv) ROMANESTI !..sau DACA le mai FRECVENTATI=NU VA INCREDETI IN ELE !!..
mai stati si pe tv- uri straine si ve-ti vedea si ce nu se da pe posturile noastre…oricum la noi se minte oricum si la orice ora….chiar nu v-ati saturat de base udrea si acolitii lor
Avionul era un jeg penal vechi de 7 ani si care cel mai probabil sa facut una cu apa,nu a zis nimeni de inspecti tehnice,si inca ceva nu ai cum sa excluzi varianta unei defectiuni tehnice daca tu nici macar nu ai gasit aeronava,exista posibiliatea unei defectiuni al radarului sau devieri de la traseu,inca o data daca nu sa gasit aeronava orice varianta este posibila
“Avionul era un jeg penal vechi de 7 ani”. Omule, regret sincer ca nu realizezi cat esti de penibil
“Misterul a fost dezlegat”, adica nu se stie nimic , ca si inainte ! Intrebarea este; Despre ce dezlegare este vorba?!
dezlegare la caras-ziaristu’ lu’ peste
Dezlegarea la … ,, peştele ” din oceanul indian . Deocamdată sunt doar ipoteze şi speculaţii . Adepţii teoriei conspiraţiei au lansat o întreagă şaradă în mass media . Eu zic că e mai bine să citim o carte decât ,, ştiri senzaţionale “
sa spui ca avionul cu vechime de 7 ani e o rabla,trebuie ori sa nu ai habar, ori sa te numesti stefan.adica un tampit.nu va mai bagati ma in seama idiotilor.
Corect!!!
“Cand nimeni nu se mai astepta, MISTERUL AVIONULUI DISPARUT a fost dezlegat”. Draga Cristiana Petrariu, cata pula a supt ma-ta ca sa te angajeze in presa mioritica de cacat?
Doi luzarici care vor sa faca bani, vanzandu-si cartea adeptilor teoriei conspiratiei. Asa, fara nici o proba, putem emite orice ipoteze vrem. Deocamdata, ceea ce e clar, e ca un ditamai avionul, cu aproape 250 de oameni la bord, a disparut fara urma. Nici o bucatica de tabla, nici o parte dintr-un cadavru … nimic. Si asta intr-o vreme in care, zice-se, prin sateliti, poate fi identificat orice pe glob. Iata ca nu-i asa … . Dar nu are nimeni dreptul sa inceapa un spectacol ieftin in jurul acestui fapt. Ar trebui sa se gandeasca la durerea celor ramasi in urma acelor pasageri si, de ce nu, la sperantele lor. Inca nu exista vreo dovada a mortii lor, desi, dupa atata timp … . Dar, cine stie …?
Mai fratilor, mai civilizati-va putin, ca peste tot, pe orice forum, cand altcineva are o alta parere e tampit sau dobitoc. Nu toata lumea e specialista in aeronave, deci cum fiecare avem o alta ocupatie, nu putem fi specialisti in tot. Lumea spune ce crede, nu inseamna ca daca nu are dreptate e dobitoc.
Noi ne plangem zi de zi ca Romania e tara de rahat, pai noi nici macar nu ne acceptam unii pe altii, nu exista nici un respect intre noi romanii, deci cum sa fim altfel decat de rahat, daca noi vorbim cu ceillalti participanti intr-o discutie ca niste rahati.
Iar articolul asta ne-a lamurit bustean!
Salut.nu este primul si nici unltimul avion care isi schimba cursul de zbor sau dispare,ceea ce noi trebuie sa intelegem este faptul ca o ancheta in gasirea si recuperarea unui avion de la asemenea distanta este de ordinul sutelor de milioane de euro este exact cu acelasi lucru si aceasi intrebare? pt ca nu mai prezinta interes va spun eu iar costurile sunt uriase!!!!!Cautand un avion in ocean este ca si cautarea unui ac in carul cu fan!!!!
Deci Concluzie,ce interes are compania sau statul de a gasi acel avion?
V a las pe voi sa va ganditi!!!
vorbim de un avion de peste 100 de tone,iar cel putin un mic indiciu ar fii aparut,daca la impact s-a dezmembrat.