Situatia pe drumurile din Romania se amelioreaza cu mare greutate! La ora 19.00, se vorbea despre 16 drumuri nationale si doua autostrazi inchise. La aceasta ora doar doua drumuri au fost redeschise, de la ultimul bilant.
14 drumuri nationale si doua autostrazi raman inchise. Iata situatia drumurilor cu probleme, la ora 21.45, conform Centrului INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Politiei Romane:
– A2 Bucuresti – Fetesti;
– A3 Centura Bucuresti – Ploiesti;
– DN 21A Baraganu (judetul Constanta) – Tandarei (judetul Ialomita);
– DN 22 tronsoanele Ramnicu Sarat (judetul Buzau) – Braila, Smardan – Garvan si Caugagia (judetul Tulcea) – Ovidiu (judetul Constanta);
– DN 22A Harsova (judetul Constanta) – Ciucurova (judetul Tulcea) – Cataloi (judetul Tulcea);
– DN2B Buzau – Vizireni;
– DN 22D Macin – Atmagea (judetul Tulcea);
– DN 22E Garvan – I.C. Bratianu (judetul Tulcea);
– DN 22F Horia – Nalbant (judetul Tulcea);
– DN 23A Focsani – Gologanu – Ciorasti (judetul Vrancea);
– DN 23B Maicanesti – Ciorasti (judetul Vrancea);
– DN 24D Balabanesti – Tulucesti (judetul Galati);
– DN 2C Costesti (judetul Buzau) – Padina – Slobozia (judetul Ialomita);
– DN 2N Bogza – Dumbraveni – Jitia (judetul Vrancea);
– DN 3 Lehliu Gara – Calarasi;
– DN 3B Fetesti – Chirana (judetul Ialomita).
De asemenea, pe mai multe drumuri nationale sunt instituite restrictii privind masa totala maxima autorizata a vehiculelor rutiere, astfel:
– DN 1B Ploiesti – Mizil, peste 7,5 tone;
– DN 2 Bucuresti – Urziceni , peste 7,5 tone;
– DN 2 Buzau- limita judeţul Vrancea, peste 3,5 tone;
– DN 10 Buzau – Siriu (Buzau), peste 7,5 tone;
– DN 22 Mihai Viteazul – Ovidiu (Constanta), peste 7,5 tone;
– DN3 Constanţa – Murfatlar, peste 7,5 tone;
– DN39 Constanţa – Mangalia, peste 7,5 tone;
– DN38 Agigea- Negru Voda, peste 7,5 tone;
– DN 31 Oltenita –Calarasi, peste 7,5 tone;
– DN25A Hanu Conachi – Nanesti, peste 7,5 tone;
– DN 23 Focsani – Maicanesti (judetul Vrancea) – Braila, peste 7,5 tone;
– DN 4 Bucuresti – Oltenita (Calarasi), peste 7,5 tone;
– DN 41 Oltenita (Calarasi) – Daia (Giurgiu), peste 7,5 tone;
– DN 71 tronsonul Baldana – Fieni, peste 7,5 tone si tronsonul Fieni – Moroieni – limita cu judetul Prahova, peste 3,5 tone;
– DN7 Bucuresti – Ploiesti, peste 7,5 tone;
– DN 72 Gaesti – Targoviste – Moroieni (Dambovita), peste 7,5 tone;
– DN 2R Jitia – Vintileasca (judetul Vrancea), peste 7,5 tone;
– DN Centura Bucuresti Bragadiru – Jilava (Ilfov), peste 7,5 tone.
Ministrul Transporturilor trebuie sa rada din radacina tot ce este putred in acest minister , mai direct spus toti “locotenentii” lui Fenechiu care o saboteaza fara nicio jena.
Dna. Ramona Manescu ,aproximativ 14 000 de salariati de la CFR CALATORI va cer demisia Managerului privat , DOROBANTU VALENTIN !
Ajunge cu bataia de joc .
Fiecare zi care trece cu Dorobantu in fruntea acestei societati aduce numai haos iar haosul aduce anarhie ?
De cum protectorul sau Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic.
Dupa mine, potopul !
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.