Procurorul-sef al Directiei Nationale Anticoruptie (DNA), LAURA CODRUTA KOVESI, a declarat duminica, la ProTV, ca isi doreste ca dupa incheierea mandatului sau sa traiasca intr-o TARA MAI CINSTITA si mai CURATA.
“Sa traim intr-o tara in care sa nu fim obligati sa dam mita pentru a avea acces la ceea ce prin lege putem avea acces. Vreau sa traiesc intr-o tara mai cinstita, mai curata, acesta este lucrul pe are eu mi-l doresc. Si poate intr-o tara mai linistita, in care fiecare sa-si faca treaba. Cred ca acesta este lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult”, a spus LAURA CODRUTA KOVESI.
Citeste si: LAURA CODRUTA KOVESI: PARTI din DOSARELE MICROSOFT si EADS s-ar putea FINALIZA in acest an
In opinia sa, criticile pe care anumite persoane la aduc institutiei pe care o conduce demonstreaza ca lupta anticoruptie are rezultate.
“Vad ca toata lumea critica DNA. Acest lucru imi arata ca suntem pe drumul cel bun. Cu cât suntem criticati mai mult de anumite persoane, cu atât sunt convinsa ca suntem pe drumul cel bun”, a mai declarat LAURA CODRUTA KOVESI.
Sursa foto: aktual24.ro
Jaful continua:
“Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania a semnalat de nemumarate ori despre jaful de la CFR Calatori , dar conducerea Ministerului Transporturilor, in frunte cu Ioan Rus, a ignorat semnalele sindicalistilor.
Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.
O dovada in acest sens este faptul ca dupa suspendarea rutelor deservite de Regiotrans, CFR Calatori ar fi trebuit sa preaia acele trasee. Dar , din dispozitia lui Szentes, multe din aceste rute nu au fost operate de compania de stat din cauza faptului ca nu existau locomotive. In realitate, existau locomotive dar, fie ca nu aveau mecanici sau combustibil au fost tinute in depou. In plus, mai multe locomotive de la CFR Calatori erau inchiriate la firme private de transport feroviar de marfa.
De parca nu ar fi suficient, in urma unei licitatii controversate s-a ajuns ca o firma sa faca salubrizarea vagoanelor de calatori dupa bunul sau plac(asa este modelul general la CFR Calatori). Adica o luna se face curatenia, iar luna urmatoare pauza. Insa, acea firma de salubrizare nu are obligatia sa faca si vidanjarea vagoanelor de calatori. Astfel, din cauza mirosului greu de suportat, calatorii evita sa se urce in aceste trenuri.
Cum s-a ajuns in aceasta situatia?
Stie doar directorul general Iosif Szentes si sefa logisticii si achizitiilor publice- Carmen Maria Popescu “