Lucrarile la AUTOSTRADA SEBES-TURDA vor incep pana la sfarsitul lunii noiembrie

Lucrarile de executie la AUTOSTRADA SEBES-TURDA vor incepe pana la sfarsitul lunii noiembrie, in prezent lucrandu-se la realizarea drumurilor tehnice si la descarcarile arheologice, afirma seful DRDP Cluj, Eugen Cecan, iar autostrada urmeaza sa fie data in folosinta cel mai devreme in decembrie 2015.

Directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP) Cluj, Eugen Cecan, a declarat, miercuri, in cadrul unei vizite de lucru pe santierul AUTOSTRAZII SEBES-TURDA, ca se va lucra la acest proiect si in lunile decembrie si ianuarie in cazul in care conditiile meteo vor permite.

Citeste si: IOAN RUS: Master Planul de Transport va fi APROBAT de Guvern pana la sfarsitul lunii noiembrie

“In momentul de fata, au fost rezolvate toate problemele juridice, adica instanta s-a pronuntat asupra contestatiilor care au fost facute dupa castigarea licitatiilor pentru tronsoanele unu si doi ale Autostrazii Sebes-Turda, suntem pe ultima suta de metri cu realizarea drumurilor tehnice, descarcarile arheologice nu ne-au facut probleme, undeva pana la sfarsitul lunii noiembrie vom incepe lucrarile de executie. Vom lucra, daca vremea ne va permite, si in decembrie si in ianuarie, daca nu va fi foarte frig”, a spus Cecan, citat de Mediafax.

Citeste si: Incep LUCRARILE la o noua AUTOSTRADA

Prefectul judetului Cluj, Gheorghe Ioan Vuscan, a afirmat, la randul sau, ca autostrada va fi finalizata inainte de termenul limita.

“Am vorbit cu reprezentantii firmelor care construiesc, lucrarile sunt in grafic, astfel ca aceasta autostrada va fi gata mai devreme de termenul limita, care este martie 2016. Asa ca acei 70 de kilometri de autostrada cuprinsi intre Sebes si Turda, care vor face legatura cu Coridorul IV, vor fi circulabili cel mai devreme in decembrie 2015 sau cel mai tarziu in martie 2016”, a declarat Vuscan, aflat, de asemenea, pe santierul autostrazii.

AUTOSTRADA SEBES-TURDA va avea o lungime de 70 de kilometri, fiind impartita in patru tronsoane: tronsonul 1 – 17 kilometri, tronsonul 2 – 17,3 kilometri, tronsonul 3 – 12,45 kilometri, tronsonul 4 – 16, 3 kilometri. Ea este construita cu fonduri europene, in proportie de 85 la suta, si fonduri guvernamentale, in proportie de 15 la suta. Costul intregului proiect se ridica la aproximativ 400 de milioane de euro, 100 de milioane de euro pentru fiecare tronson.