MERCEDEZ-BENZ va lansa S-CLASS PULLMAN, cel mai scump sedan din lune, care va costa 1.000.000 de dolari, de doua ori mai mult decat cel mai scump Rolls-Royce.
Modelul MERCEDEZ-BENZ S-CLASS PULLMAN va fi lansat anul viitor, informeaza Bloomberg, si va avea trei randuri de scaune. Noul model va avea o lungime de 6,4 metri, depasind cu 40 de centimetri Rolls-Royce Phantom, care costa 474.900 de dolari.
Sursa citata spune ca, prin noua masina, germanii vor reinvia un model de lux, 600 Pullman, condus de personalitati precum John Lennon, Coco Chanel si de mai multi dictatori din intreaga lume. Directorul general Dieter Zetsche sustine ca S-Class va ajuta Mercedes sa devanseze in doar sase ani rivalii BMW si Audi. “Ambitia noastra este sa construim cea mai buna masina din lume”, a declarat seful companiei.
Citeste si: Mercedes de 100.000 de dolari blocat in CIMENT! VIDEO
De asemenea, in luna noiembrie, Mercedes va lansa o versiune extra-lunga a modelului S-Class la saloanele auto din Los Angeles si Guangzhou (China), care va reinvia numele Maybach, un brand la care Daimler, proprietarul Mercedes-Benz, a renuntat in 2012.
Citeste si: Mercedes relanseaza brandul Maybach
Potrivit firmei de cercetare IHS Automotive, vanzarile gamei S-Class ar urma sa creasca cu 63% in acest an, pana la 98.600 de unitati, depasind BMW seria 7 si Audi A8.
Eu sunt curios cand va anunta Mercedes ca va lansa o masina de 5000 de euro care sa tina 20 de ani si sa aibe ESP, EBD, ABS, 8 airbag-uri, night vision, WI-FI, un motor puternic , fiabil si care consuma cat mai putin si polueaza minim etc.etc. Asta ar fi de laudat, daca e s-o luam asa; altfel, tin sa-i anunt ca au fost scoase masini de 8 milioane de euro; o sa faca apoi un avion de vanatoara de 2 miliarde de euro care sa poata fi folosit si ca limuzina dar si ca masina de tuns iarba… si tot asa; nu cred ca asta este cel mai important, sa te tot lauzi cu cat de multi bani in plus reusesti sa mai lansezi cate o masina pentru aia care nu mai au pe ce-si cheltui banii; adica, zi-le direct lor, printr-un circuit cu regim inchis la care au acces doar ei; nu la jumatate de planeta care traieste de azi pe maine