Primul pod al PASAJULUI MIHAI BRAVU este aproape finalizat iar in urmatoarele saptamani ar putea fi deschis circulatiei rutiere, a declarat primarul general al Capitalei, SORIN OPRESCU, potrivit Agerpres.
Primul pod al pasajului a trecut miercuri testul rezistentei, in acest sens el fiind traversat de mai multe camioane, a mai aratat SORIN OPRESCU.
Primul pod este aproape finalizat. Lucrarile au intrat pe ultima suta de metri, stratul de beton fiind turnat pe intreaga suprafata a podului. In acest moment se lucreaza la hidroizolatie si la asfaltare, ceea ce ma determina sa spun ca in urmatoarele saptamani poate fi deschis circulatiei rutiere (…) Chiar ieri (miercuri – n.r.), primul pod al pasajului a trecut testul rezistentei. El a fost traversat de mai multe camioane, pentru a-i fi verificata rezistenta inainte de a fi deschis circulatiei”, a declarat primarul general al Capitalei.
Citeste si: Vom circula pe Pasajul Mihai Bravu din 2014? Vezi ce spune Sorin Oprescu, primarul Capitalei
Oprescu a anuntat si ca au inceput lucrarile si la al doilea pod al pasajului.
Citeste si: Sorin Oprescu: Din intarzierile de la Pasajul Mihai Bravu s-au recuperat aproape noua luni si jumatate
”Am inceput lucrarile si la cel de-al doilea pod, prin montarea primelor doua picioare. Va reamintesc ca pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale, Splaiul Unirii si Dambovita, pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului. Scopul proiectului il reprezinta descongestionarea traficului din zona intersectiei soseaua Mihai Bravu — Splaiul Unirii — calea Vacaresti si, nu in ultima instanta, inchiderea inelului principal de circulatie”, a precizat SORIN OPRESCU.
Oprescule, vezi ca Mihai Bravu si Stefan cel Mare sunt pline de gropi. Nu credeam sa mai vad asa ceva. Este o intoarcere la anii 1990. Si, inca un lucru, sa nu cumva sa crezi ca primar fiind de 6 ani nu ai nicio raspundere pentru falimentarea intentionata a RATB. Aceasta regie este subminata permanent si condusa numai de incompetenti care respecta directivele venite din PMB. Nu se fac reparatii, nu exista o politica de crestere a veniturilor iar subventia este insuficienta si nu se da la timp. Omul tau, Darabont pe numele lui si responsabil cu RATB cu ce se ocupa?!
Sa nu uitam ca suntem in Romania….daca se va termina prin noiembrie 2014, tot e bine 🙂