Procurorii DNA efectueaza, marti dimineata, o serie de PERCHEZITII la OPERA NATIONALA BUCURESTI, potrivit unor surse judiciare citate de postul B1 Tv. Sunt vizate CONTRACTE PUBLICE ILEGALE . PROCURORII cauta documente in birourile conducerii, iar directorul institutiei, RAZVAN IOAN DINCA, este audiat.
UPDATE 18:43: Perchezitiile efectuate de catre procurorii DNA s-au incheiat la OPERA NATIONALA BUCURESTI, insa AUDIERILE continua la Sectia 1 Politie. Potrivit jurnalistilor de la B1 TV, sunt vizate mai multe persoane cu functii de conducere care ar fi incheiat contracte de achizitii ilegale.
RAZVAN IOAN DINCA este directorul OPEREI NATIONALE BUCURESTI din decembrie 2012, cand a castigat concursul de proiecte de management organizat de Ministerul Culturii.
In august 2006, RAZVAN IOAN DINCA a fost numit director general al Teatrului National de Opereta “Ion Dacian” din Bucuresti, iar in 2007 a devenit director si manager de proiect al Festivalului International de Artele Spectacolului Muzical “Viata e Frumoasa!”. A regizat mai multe spectacole de teatru in tara si in Bucuresti. In perioada 2010-2012, RAZVAN IOAN DINCA a fost consilier al presedintelui-director general al Societatii Romane de Radiodifuziune.
In curs de actualizare.
Sursa foto: jurnalul.ro
Va mai amintiti?
Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro…care ar reprezenta doar “parandaratul” ?
Insa, prejudiciul real, spun carcotasii, se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
“Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea, in arest preventiv) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov( dar si la alte multe firme) societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
De necrezut la Transporturi , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi.
Pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu.
De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Comana(decedat intre timp?) era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana.
Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara. In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor.
Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu.
Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori.
Numirea lui Iosif Szentes, ca Director General la CFR Calatori, este practic bomboana de pe coliva falimentarii companiei de stat CFR Calatori, intrucat acesta este cunoscut in randul ceferistilor ca un sustinator infocat al operatorilor privati de transport feroviar de calatori.”
PS:
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !
MAI NOU, A FOST NUMIT DE CATRE IOAN RUS IN FRUNTEA C.A. CA PRESEDINTE AL CFR CALATORI UNUL ALEXANDRU PETRESCU CARE A FOST MEMBRU MARCANT AL C.A. CFR CALATORI SI PANA IN PREZENT , CA DE OBICEI NICI USTUROI N-A MANCAT NICI GURA NU-I MIROASE!
NE INTREBAM CAND ERA PERFORMANT ALEXANDRU PETRESCU , CA SIMPLU MEMBRU IN C.A. SAU ACUM CAND MISTERIOS CONDUCE C.A. AL CFR CALATORI ???
RUSINE SA VA FIE !