Crin Antonescu a surprins, in aceasta seara, cand a anuntat ca PNL detine voturile necesare pentru a declansa o motiune de cenzura. Liderul liberal nu a vorbit, inca, despre o data exacta pentru aceasta procedura.
“Avem voturile necesare petru motiune de cenzura. Prin motiunea aceasta vrem sa subliniem atasamentul pentru un proiect politic”, a declarat Antonescu la Romania Tv.
Liderul PNL a comentat si subiectul “acciza pe carburant”.
“Singura persoana care s-a razgandit pe acciza a fost Victor Ponta. Pentru ca noi am discutat si am stabilit sa introducem acciza care sa aiba o anumita destinatie.
ti-e frica, pontulica? o sa pierdeti si alegerile prezidentiale. O sa fii “Mihaela , dragostea mea 2”. motiunea asta inseamna ca dreapta se pune pe picioare!
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.