Premierul VICTOR PONTA a declarat marti ca proiectul Comarnic-Brasov a esuat “din cauza lipsei unui acord politic” pentru ca, fiind vorba despre o investitie majora, trebuia sa se bazeze pe un acord.
“Proiectul Comarnic-Brasov a esuat din cauza lipsei unui acord politic pentru ca, fiind vorba despre o investitie majora, ca orice lucru mare, care dureaza mult, trebuie sa se bazeze pe un acord. Populismul si demagogia a distrus acest proiect care, de altfel, era bun pentru Romania pentru ca nu se facea din banii nostri direct. Asa, este in SEAP, proiectul din buget, insa va trebui sa incapa in cheltuielile bugetare concesiunea in care statul contribuie cu cel mult 49%, este ‘off balance’. Acesta era marele avantaj. Dar, acum, lucrurile sunt consumate si nu este prima data cand, din demagogie si populism, omoram proiecte importante. Important este sa avem castigatori, sa se apuce de treaba pe bani din buget”, a declarat VICTOR PONTA, la conferinta de presa organizata cu ocazia lansarii spre dezbatere publica a Strategiei Nationale in Domeniul Achizitiilor Publice pentru perioada 2015-2020, precum si doua proiecte din noul cadru legislativ.
CITESTE SI: LICITATIA pentru autostrada COMARNIC – BRASOV va fi RELUATA
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) organizeaza licitatie pentru proiectarea si executia sectoarelor Comarnic — Predeal si Predeal — Cristian, precum si a drumului de legatura, de pe tronsonul Comarnic-Brasov, valoarea estimata a contractului variind intre 316,69 milioane de lei si 380,03 milioane de lei, fara TVA, potrivit unui anunt postat pe site-ul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) in data de 16 iulie.
CITESTE SI: MASTER PLANUL DE TRANSPORT A FOST PUBLICAT – DOCUMENT
Sursa foto adevarul
“Un fost condamnat definitiv pentru luare de mită a ajuns şef la CFR Calatori . Marcel Litră conduce de doua luni serviciul Suport Afaceri şi Managementul Performanţei, fără drept. Şi nu e singura angajare cu cântec din companie: neamuri, soţii, prieteni şi prieteni ai prietenilor au ajuns pe statul de plată al companiei fără concurs. Asta in vreme ce cateva sute de angajati sunt suspendati din functii pentru ca ar fi luat mita de la asa zisi calatori cate 5 lei. În urmă cu aproximativ trei ani domnul Litră a fost condamnat. Mita a fost dovedită, ulterior, Szenteş Iosif, actualul director general, l-a recomandat ca şef de serviciu. În 2015 a fost numit de acesta la şefia respectivului serviciu pentru managementul performanţei.
În timp ce domnul director Szenteş are pe conştiinţă soarta a 300 de familii.
A existat acel dosar “Naşul”, unde au fost cercetaţi o serie de naşi de tren pentru luare de mită: 3 lei, 5 lei. Aceştia, corupţii societăţii, stau acasă cu contractele de muncă suspendate”
Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat in acest moment), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS privat), Carmen Maria Popescu(director achizitii), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(jurista sefa),Claudiu Dumitrescu(inculpat), Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(director general), etc?
Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau probe clare pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?