Punctul de Trecere a Frontierei Nadlac II (Romania) – Csanadpalota (Ungaria) a fost inaugurat oficial sambata si este deschis in regim de trafic international la granita cu Republica Ungaria, la conexiunea autostrazilor A1 din Romania si M43 din Ungaria, informeaza un comunicat al Inspectoratului General al Politiei de Frontiera (IGPF), citat de Agerpres.
Potrivit sursei citate, Punctul de Trecere a Frontierei Nadlac II se afla in subordinea Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Oradea si beneficiaza de 10 artere de control pentru fiecare sens, intrare si iesire in/din tara, cabine de control, spatii interioare, echipamente tehnice si IT, lucrarile de infrastructura exterioara si interioara desfasurate intrunind conditiile pentru a fi deschis in regim de trafic international conform prevederilor europene in materie.
Punctul de trecere a frontierei are, pe fiecare sens, si o artera pentru controlul amanuntit al autocamioanelor, fiind realizata o separare a traficului de persoane de cel de marfa, iar zona adiacenta este delimitata cu gard perimetral suficient de inalt dotat cu sistem antiescaladare, de asemenea fiind instalate sisteme de supraveghere perimetrale pe timp de zi/ noapte si de supraveghere video care acopera intreaga suprafata a punctului de trecere.
CITESTE SI: VICTOR PONTA participa la inaugurarea AUTOSTRAZII NADLAC. PREMIERUL se lauda cu un STRAMOS
Controlul de frontiera in noul punct de trecere se va realiza in comun de catre autoritatile celor doua state, iar politistii de frontiera romani si unguri “vor depune toate eforturile astfel incat formalitatile de frontiera sa se realizeze cu operativitate, cu timpi de asteptare cat mai redusi dar in acelasi timp cu respectarea reglementarilor comunitare”, informeaza comunicatul IGPF.
“Punctul de Trecere a Frontierei Nadlac II va functiona in regim permanent pentru traficul international de persoane, precum si pentru traficul international de marfuri. Prin PTF Nadlac II — Csanadpalota se interzice transportul de marfuri care trebuie supuse controlului fitosanitar si veterinar, precum si transportul de marfuri periculoase. De asemenea, precizam ca incepand cu data de 15.07.2015, conform Acordului dintre Romania si Ungaria, P.T.F. Nadlac — Nagylak (vechiul punct de frontiera) ramane deschis traficului international de persoane si de marfuri cu tonaj mai mic de 7,5 tone, precum si traficului international de marfuri periculoase fara limita de greutate, traficului international de plante si animale fara limita de greutate si pentru vehiculele lente”, se arata in documentul citat.
Potrivit IGPF, acest nou punct de frontiera se alatura celor 13 puncte de trecere deschise traficului international la granita Romaniei cu Ungaria, operationalizarea lui “urmand sa asigure cresterea fluentei traficului de calatori intre Romania si Ungaria”.
CITESTE SI: PONTA: Ceea ce incepem noi azi o sa inaugureze altii, pentru ca asa e normal in politica
Personalul care isi desfasoara activitatea in supravegherea si controlul trecerii frontierei este asigurat prin redistribuire de la structurile Politiei de Frontiera.
Ca informatii suplimentare, IGPF precizeaza ca lungimea frontierei Romaniei cu Ungaria este de 447,723 km, iar cele 13 puncte de trecere deschise traficului international au fost tranzitate, in anul 2014, de peste 17,4 milioane de calatori si aproximativ 6,37 milioane mijloace de transport.
In 2014, Punctul de Trecere a Frontierei Nadlac a fost cel mai tranzitat punct de trecere de la frontiera Romaniei, fiind inregistrate 5,68 milioane treceri persoane, care reprezinta 32% din totalul tranzitului de la frontiera cu Ungaria si 1,94 milioane mijloace de transport, fiind urmat de Otopeni si de PTF Bors.
Sursa foto www.radioiasi.ro
“La sfarsitul saptamanii trecute, a avut loc un accident de circulație destul de grav pe drumul național 1 C Baia Mare – Satu Mare, pe raza orașului Tăuții Măgherăuș. La volanul bolidului de lux înmatriculat în județul Cluj era Radu Șofron, directorul Regionale Cluj CFR Călători.
Alături de el în mașină (dar și într-un alt bolid de lux aflat în urma autoturismului VW implicat în accident) s-au mai aflat: Iosif Szentes, director general CFR Călători, Robert Niță, director exploatare CFR Călători, Vasile Secară, nasul lui Radu Șofron, fost președinte al Directoratului CFR Călători, trimis în judecată de DNA anul acesta pentru santaj, dar si fost coleg de clasa cu fostul ministru al Transporturilor Ioan Rus.
Aceștia au fost la Gara CFR Baia Mare unde au discutat cu administrația publică locala detalii despre programul de reabilitare al clădirii, dar imobilul apartine de CFR SA. La întâlnire a fost prezent și secretarul de stat, Dragoș Titea, care nu are nicio legatura de serviciu cu calea ferata, dar, in schimb, a fost parasutat politic la Ministerul Transporturilor, iar de anul trecut s-a mutat din nordul tarii in Capitala, tragandu-si o vila de vreo 700 mp in zona Cotroceni din Bucuresti.
Imediat dupa aceasta intalnire, directorii de la CFR Calatori si secretarul de stat Dragos Titea au plecat din Baia Mare spre Valea Măriei (județul Satu Mare), unde ar fi trebuit să participe la un chef. Insa, limuzina de lux a CFR Călători condusa de catre, finul lui Vasile Secara, a fost distrusa după ce directorul Regionalei Cluj a efectuat o depășire neregulamentară și s-a izbit de o mașină care circula regulamentar din sens opus. Ulterior, Politia a confirmat ca accidentul s-a produs din vina lui Radu Șofron.
Iosif Szenteş, dirijorul băieţilor deştepţi de la CFR.
Numirea ca director general a lui Iosif Szentes de catre Ioan Rus este practic bomboana de pe coliva falimentarii companiei de stat CFR Calatori.
De ce?
Pentru ca Iosif Szentes este cunoscut in randul ceferistilor ca un sustinator infocat al operatorilor de transport feroviar de calatori, in special a mersului cadentat, care au prins viteza in mandatul lui Radu Berceanu si Anca Boagiu. Trebuie precizat ca in 2012, odata cu venirea in fruntea Ministerului Transporturilor a lui Ovidiu Silaghi, la conducerea CFR Calatori a fost impus tandemul garantat si sustinut de controversatul Gruia Stoica, adica Stefan Roseanu- Valentin Dorobantu, iar Iosif Szentes a devenit consilierul acestora.
Ulterior, Roseanu a fost inlocuit la sefia CFR Calatori cu Valentin Dorobantu, iar Szentes a ramas pe pozitie.In acea perioada, Roseanu, Dorobantu si Szentes au „tesut” mersul trenurilor de asa natura incat sa devalizeze compania de stat, dar sa prospere operatorii privati de transport feroviar de calatori. Ulterior, in 2013, Dorobantu si Szentes au repetat reteta aplicata in 2012 care a pagubit la greu CFR Calatori. Acum insa, procurorii DNA ancheteaza o speta în care prejudiciul s-ar ridica la peste 5 milioane euro.
Mai trebuie precizat ca Iosif Szentes detine un PFA pe are nu l-a mentiionat in declaratia de avere, iar la alegerile parlamentare din 2009, a candidat, fara succes, pe lista UDMR pentru un loc de deputat in judetul Vrancea. Potrivit informatiilor furnizate de catre niste baieti oachesi, la ora actuala, Iosif Szentes in calitate de director general al CFR Calatori si Valentin Dorobantu ajuns sef la operatorul privat Regiotrans Brasov si-au dat mana ca sa devalizeze compania de stat prin cedarea unor rute rentabile catre firma privata”
Bani din prima luna !!!!
-100 euro lunar( part time)
-285 euro lunar(full-time)
-Activitatea este foarte usoara si o puteti desfasura acasa , in timpul liber
cand doriti.
Solicitati detalii DOAR la adresa de email: [email protected]