Fostul ministru al Transporturilor, Ramona Manescu, a dat asigurari vineri, in studioul Antena 3, ca presedintele PNL, Crin Antonescu, va fi candidatul liberalilor la alegerile prezidentiale si a subliniat ca nu sunt motive de indoiala cu privire la acest lucru. In privinta alegerilor europarlamentare din luna mai, Ramona Manescu a precizat ca scorul obtinut de PNL va fi cel propus.
“Este cert, Crin Antonescu este prezidentiabilul PNL. Este sigur si asa va ramane. Nu avem motive sa ne indoim de scorul pe care PNL il va scoate la alegerile europarlamentare, ne propunem un scor de peste 20% si nu avem motive sa ne indoim de acest lucru. Crin Antonescu este candidatul nostru la prezidentiale”, a declarat liberala Ramona Manescu.
In ceea ce priveste unele reactii aparute la nivelul unor filiale PNL din teritoriu, Ramona Manescu a explicat ca in urma vizitelor efectuate in teritoriu in ultimele doua saptamani si a discutiilor purtate cu membrii PNL, cu presedintii de Consilii Judetene si primari ai PNL, a constatat ca acestia sunt mai determinati ca oricand sa se mobilizeze pentru alegerile europarlamentare si prezidentiale.
“Eu pot sa va spun ca de doua saptamani umblu prin teritoriu si semnele de intrebare care ar fi putut aparea imediat dupa iesirea PNL de la guvernare s-au lamurit si membrii PNL si presedintii CJ si primarii PNL sunt determinati mai mult ca oricand si pot fi mobilizati fara probleme pentru europarlamentare si alegerile prezidentiale. Trebuie sa ne mobilizam si nu sa ne criticam, pentru ca nu aducem vreun plus. Nu trebuie sa ne temem ca aparatul nostru ar putea sa nu functioneze. Este mult mai important sa se concentreze pe propriul aparat, decat sa se teama si sa doreasca ca la ceilalalti sa nu functioneze”, a declarat Manescu.
Fostul ministru al Transporturilor a mai spus ca ceea ce s-a intamplat cu Mircea Diaconu reprezinta imaginea vietii politice din Romania si a condamnat usurinta cu care oameni de valoare si cu o tinuta morala deosebita sunt inlaturati din politica pentru simplul fapt ca incurca unele lucruri, desi ei sunt profesionisti, curati si cu intentii bune.
“E trist ca Mircea Diaconu a trebuit sa treaca prin situatia asta. Ceea ce s-a intamplat cu el de fapt reprezinta imaginea societatii in ansamblu si imaginea vietii politice din Romania. Sunt oameni cu o tinuta morala deosebita care vor sa se implice in politica si sunt sanctionati pentru ca incurca niste treburi. Sunt niste oameni curati, care vin cu intentii bune, iar lucrul acesta mi se pare imoral pentru o societate. Avem nevoie de politicieni buni si profesionisti”, a mai spus Ramona Manescu.
STOP “GOLANIILOR” PE BANII ROMANILOR ?
DL. SOVA , CAT MAI PERMITETI JAFUL DE LA CFR CALATORI ?
“Radiografia dezastrului de la CFR Călători .
Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le-a regizat şi încă le mai regizează în zona transportului feroviar de călători, a intrat în vizorul procurorilor DNA şi Poliţiei Române pentru “performanţa” de a trage pe linie moartă compania de stat”
DNA TREBUIE SA -I RIDICE CU AUTOCARUL … AJUNGE CU BATAIA DE JOC PE BANI PUBLICI. DOROBANTU VALENTIN , ALEXANDRA GATEJ , CLAUDIU DUMITRESCU , DANA RACHILA GALBEN , CARMEN MARIA POPESCU , MIU ILEANA , MANTESCU CRISTINA , LILIANA CONSTANTINESCU , MANTOIU CORNEL , ZAHARIA ADRIAN , MARCELA NAE , ZAMFIR EMIL , PROTOPOPU GABRIEL , NITA ROBERT , TIMIS BOGDAN ,CRINTEA STEFAN , ETC. PROTAGONISTII DEZASTRULUI?
DOROBANTU VALENTIN , MANAGERUL DE LA CFR CALATORI, RETRIBUIT CU 9000 DE EURO NET,REPET NET, LUNAR PENTRU REALIZARILE DE MAI JOS?
Datorii de peste 346.000.000 de euro.
La data de 31.10.2013, SNTFC CFR Călători SA înregistra datorii care trebuiau plătite într-o perioadă de un an de zile în sumă de 1.559.698.000 de lei, ceea ce reprezintă circa 346.600.000 de euro.
Din această sumă, 1.101.254.000 de lei reprezintă datorii comerciale şi alţi furnizori, iar “308.686.000 de lei alte datorii pe termen scurt faţă de instituţii de credit”.
Din totalul datoriilor comerciale la data de 31.10.2013, valoarea arieratelor a fost de 789.353.000 de lei.
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a păgubit anul trecut cu câteva zeci de mii de euro compania pe care o conduce prin muşamalizare unui accident auto în care a fost implicată o rudă a acestuia.
Concret, către sfârşitul lunii martie 2013, autoturismul companiei marca Toyota RAV 4 (B-80-ZKG) condus de către Radu Daniel, finul lui Valentin Dorobanţu, a provocat un accident destul de grav pe unul dintre pasajele din apropierea Gării de Nord. În urma accidentului, maşina de la CFR Călători, ce fusese achiziţionată doar în urmă cu câteva luni la preţul 38.000 de euro, a fost grav avariată .
Însă, imediat după reparaţii, autoturismul a fost vândut de către companie la un nici un sfert din valoare la care a fost cumpărată, iar toata paguba a fost decontată de CFR Călători”
Aranjamente ?????
“In 2014 încă 10 secţii de circulaţie au fost scoase din infrastructura interoperabilă şi trecute în cadrul infrastructurii neinteroperabile.
Să le vedem, clasificate pe Regionale:
Sucursala Regionala de Căi Ferate Bucureşti: Ploieşti Sud – Armăşeşti
Sucursala Regionala de Căi Ferate Craiova: Bradu de Sus – Bradu Rafinărie – Pârvu Sucursala Regionala de Căi Ferate Timişoara: Timişoara Nord – Jimbolia Timişoara Nord – Timişoara Vest
Sucursala Regionala de Căi Ferate Iaşi: Zorleni – Fălciu Nord Piatra Neamţ – Bicaz Sucursala Regionala de Căi Ferate Galaţi: Făurei – Urziceni Sucursala Regionala de Căi Ferate Constanţa: Slobozia Veche – Ţăndărei Medgidia – Tulcea Oraş Medgidia – Negru Vodă
Singurele Regionale care au rămas “neciuntite” in 2014 sunt Clujul şi Braşovul.
De acum începe spectacolul: cine îşi va adjudeca secţiile grase, cum ar fi Piatra Neamţ – Bicaz?
O va închiria cel pentru cine s-a pregătit, sau sau cel care se va nimeri?
Vom vedea cine a tras sforile în funcţie de cine va “câştiga” licitaţia noilor secţii…”
Sub “privirea” neputincioasa a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat
De cum protectorul sau Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR
Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru
care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan
minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine,
a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum
s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in
beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se
calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in
doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea
de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de
trenuri rentabile. Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau
bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca
aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc
bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai
rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor
biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din
trenurile companiei de stat. In schimb, la organizarea licitatiilor
intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit
cele mai bune ore.”
14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI INTREABA CUM DE SE MAI AFLA LA CONDUCEREA SOCIETATII MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN DUPA ATATEA SI ATATEA RAPOARTE NEGATIVE ALE CORPULUI DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR? SA INTELEGEM CA CINE INCALCA FLAGRANT LEGEA IN ROMANIA POATE SA FIE RETRIBUIT IMPARARESTE CU 9000 DE EURO NET LUNAR ? PARCA NU SUNTEM TOTUSI IN CRIMEEA ?
MAFIOTISM + IMORALITATE + INCOMPETENTA + GOLANEALA ?
14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI INTREABA CUM DE SE MAI AFLA LA CONDUCEREA SOCIETATII MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN SI GASCA LUI, DUPA ATATEA SI ATATEA RAPOARTE NEGATIVE TOATE CU “IZ” PENAL ALE CORPULUI DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR? SA INTELEGEM CA CINE INCALCA FLAGRANT LEGEA IN ROMANIA POATE SA FIE RETRIBUIT IMPARARESTE CU 9000 DE EURO NET LUNAR ?
PARCA NU SUNTEM TOTUSI IN CRIMEEA !