UPDATE, ORA 23.10: Intrebat de jurnalistul Rares Bogdan daca a avut presiuni din partea lui Victor Ponta si a lui Radu Mazare, cu privire la cele 13%, Sova a raspuns: ” Niciodata! Eu de inca de acum trei ani consideram ca aceasta este o idee buna”.
UPDATE, ORA 22.50. Ramona Manescu si Dan Sova se contrazic cu privire la transferul de actiuni de la stat catre Consiliul Local. Daca reprezentanta PNL sustine ca odata cu cedarea a inca 13% catre Consiliul Local s-ar pierde controlul din partea statului, ministrul social democrat reproseaza faptul ca in guvernarea liberala s-au cedat 40% din actiuni catre Primaria Constanta.
Actualul ministru al Transporturilor are un singur argument in sprijinul deciziei de a transforma statul roman in actionar minoritar al portului Constanta. “Motivul tine de un model de aplicare european. Administrarea portului tine de o autoritate central si de una locala. Acest model va aduce cresteri de venit”, a argumentat social democratul.
Ramona Manescu il contrazice: “Portul Constanta este obiectiv strategic de obiectiv national. Nu aveti dreptate cu privire la administrarea comuna, centrala si locala”, i-a raspuns fostul ministru al Transporturilor, actualului ministru, intrebandu-l: “Domnule Sova, spuneti-ne care este miza? Venituri de 65 milioane de euro, din care 10 milioane profit?”
“Doamna Manescu ma dezamagiti crunt”, a raspuns Sova, amintind ca Radu Mazare nu va fi la infinit primarul Constantei si sugerand astfel ca portul ramane al constantenilor.
UPDATE, ora 22.30. Dan Sova vorbeste despre o anumita confuzie a contestatarilor legata de Portul Constanta. ” Nu s-a transferat niciodata Portul Constanta. Se transfera actiuni dintr-o societate care administreaza Portul. Infrastructura apartine statului roman si continua sa apartina statului roman. Aici vorbim despre infrastructura strategica a statului roman si este alienabila”, a declarat actualul ministru al Transporturilor intr-o interventie telefonica la Realitatea Tv.
UPDATE ora 22.18: RAMONA MANESCU i-a adresat indirect o intrebare primarului Mazare, cel care astazi s-a certat cu sindicalistii, care ii reprosau faptul ca incearca sa puna mana pe PORT. Europarlamentarul PNL ar dori ca primarul Constantei sa le explice cetatenilor din orasul pe care il reprezinta cum a folosit banii din taxe si impozite.
“Ce a facut domnul Mazare cu cei peste 2 milioane de euro pe care i-a primit din taxe si impozite. Daca vrea sa scada gigacaloria poate folosi banii aceia. Ce a facut cu acei bani?”, s-a intrebat fostul ministru al Transporturilor in cadrul emisiunii ” Jocuri de Putere” de la Realitatea Tv.
“M-a mirat reactia domnului Mazare, care atunci cand nu a mai avut argumentE in fata sindicalistilor a spus “ma certati voi pe mine?!” Adica, de ce, domnule Mazare? E neobisnuit sa vi se ceara socoteala?”, s-a intrebat fostul ministru al Transporturilor.
[hdvideo id=868 ratingscontrol=on views=on title=on]
RAMONA MANESCU, candidat PNL pentru ALEGERILE EUROPARLAMENTARE din 25 mai, este invitata, in aceasta seara, la Realitatea Tv in cadrul emisiunii “Jocuri de Putere”. Principalul subiect de discutie: Portul Constanta. Liberalii considera ca transferul de actiuni catre primaria orasului va aduce un regres iremediabil in zona.
RAMONA MANESCU a fost si este o contestatara a privatizarii masive a PORTULUI CONSTANTA. Europarlamentarul PNL considera ca statul roman are numai de pierdut de pe urma unei asemenea mutari. Mentinerea portului sub controlul statului si dezvoltarea acestuia prin implementarea unor proiecte europene ar putea aduce castiguri uriase la bugetul de stat, crede MANESCU.
Citeste si: RAMONA MANESCU, in vizita in comuna liberala unde infractionalitatea este MINIMA
“Eu am proiecte care tin de dezvoltarea infrastructurii in Romania. Experienta de la minister(n.r.-Transporturilor) mi-a fost utila. Am vazut din interior care este nevoia reala. Eu am ca prioritate sustinerea finantarii centrelor multi modale. Aceste centre sunt platforme in care companiile pot veni sa isi desfasoare activitatile. Aceste companii se pot desfasura in preajma porturilor, aeroporturilor, adica in zonele care atrag investitii.
Vreau sa dezvoltam portul Constanta. Un alt proiect concret tine de implementarea strategiei Dunarii. Eu am fost unul dintre initiatorii acestei strategii: dezvoltarea coridorului Dunarea si vorbesc despre cele 16 porturi.
Citeste si: ANTONESCU: PNL a reusit sa impiedice cadorisirea portului Constanta catre Radu Mazare
Aceste centre multi modale se bazeaza pe aceasta dezvoltare. Orasele din aceasta zona se vor dezvolta. Aceste fonduri EUROPENE vor sprijini dezvoltarea. Sper sa vina cat mai multi investitori romani”, declara fostul ministru al Transporturilor, pe 6 mai.
Sursa foto: Captura Realitatea
Pai portul Constanta chiar nu e haremul lui mazare, nu e nici club nici bordel. Mazare a luat bani si nu a facut nimic pentru portul ala. E timpul sa le zica cineva STOP
N-ati vazut ce casoaie are? E clar ce a facut cu baii. Cum altfel si-ar fi permis asa un lux?
Pai a facut ceea ce fac toti cei de la.psd… i-a furat
i-a impartit interlopilor care il tin in spate. maimutoiu’tre’ridicat urgent!