Candidatul PNL la europarlamentare, RAMONA MANESCU, a declarat miercuri ca nu a fost o greseala faptul ca Mircea Diaconu a fost scos de pe lista candidatilor la europarlamentare.
“Nu este o greseala, noi nu am facut altceva decat sa respectam o decizie definitiva a instantei care spunea ca nu poate sa ocupe o demnitate si, in baza acesteia, nu puteam sa riscam sa fie contestata lista la BEC. Si am preferat sa nu riscam sa ni se conteste lista”, a declarat RAMONA MANESCU dupa decizia CAB in cazul MIRCEA DIACONU.
MANESCU a mai spus ca legea nu este chiar atat de clara si “asa cum a fost interpretata de ANI, era in spiritul ei, in sensul ca nu mai poate fi ales pentru o demnitate publica, pentru urmatoarea perioada, pana in 2015”.
“Daca o interpretam in spiritul ei, legea asa spune, dar legea poate fi interpretata si in litera ei, asa cum a facut-o instanta, astazi, care a luat hotararea ca poate sa candideze. Eu ma bucur ca poate sa candideze”, a adaugat Manescu.
Citeste si: MIRCEA DIACONU poate candida la alegerile EUROPARLAMENTARE!
Intrebata daca Mircea Diaconu va lua din voturile PNL-ului, RAMONA MANESCU a raspuns ca acesta o sa ia propriile voturi, pentru ca are suficienti sustinatori.
“Din cate am inteles, PC-ul l-a sustinut foarte tare si isi doreste ca domnul Diaconu sa ajunga in Parlamentul European, ca multi altii, domnul Ponta am vazut ca a facut un apel la votantii PSD sa dea cat mai multe voturi pentru domnul Diaconu, pentru ca ei au deja destule, si am incredere ca si voturile PC-ului, si voturile PSD-ului vor fi suficiente ca domnul Diaconu sa intre in Parlamentul European”, a afirmat ea. Ramona Manescu a sustinut ca daca se intoarce in partid, “e binevenit”.
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.