RAMONA MANESCU, fost ministru al Transporturilor si europarlamentar PNL, a participat, duminica la Ploiesti, la evenimentul in cadrul caruia liberalii si-au lansat candidatii in CAMPANIA ELECTORALA pentru ALEGERILE EUROPARLAMENTARE din data de 25 mai , in regiunea de Sud a Romaniei.
RAMONA MANESCU a vorbit despre proiectele importante pe care liberalii le-au sustinut si le vor sustine in continuare, atat la nivel national, cat si la Parlamentul European (PE). Fostul ministru si-a exprimat increderea legata de faptul ca partidul din care face parte poate asigura prosperitatea si demnitatea Romaniei si a cetatenilor ei.
Citeste si: RAMONA MANESCU: Avem nevoie de BIROURI REGIONALE asa cum au si celelalte tari din UE
“Daca vorbim de o Romanie prospera, vorbim de dezvoltarea fiecarei regiuni si a fiecarui oras in parte. Terminale cargo, centre intermodale, drumuri nationale, autostrazi si dezvoltarea porturilor – toate acestea sunt proiecte pe care PNL le-a sprijinit si le va sprijini in continuare, atat de la nivel national cat si din Parlamentul European. Ne dorim prosperitate si demnitate. Prosperitatea fiecarui roman inseamna prosperitatea Romaniei, o Romanie mai puternica intr-o Europa mai puternica. Noi liberalii avem competenta si puterea de a asigura prosperitatea si demnitatea!”, a spus RAMONA MANESCU in momentul in care a luat cuvantul in cadrul lansarii de duminica.
Citeste si: LANSARE PNL EUROCAMPIONI in regiunea SUD
Sursa foto: mondo news
RUSINE MARE !!!
Valentin Dorobantu inca se mai afla la conducerea CFR Calatori.
Directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu inca mai trage sforile…
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap in continuare ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, a desfiintat sute de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.