Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat miercuri, la final de mandat, ca lucrarile la Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Pantelimon sunt in grafic, fondurile fiind asigurate, si a adaugat ca in prezent se lucreaza la studiul de prefezabilitate pentru extensia Magistralei 4 spre Gara Progresu, precum si la proiectul tehnic pentru Magistrala 6 Gara de Nord — Aeroportul Otopeni.
Ramona manescu si-a exprimat speranta ca, odata cu avansarea lucrarilor la Magistrala 5, sa fie redat traficul la suprafata.
“Sper ca, odata cu avansarea lucrarilor la metrou, in cel mai scurt timp sa fie redat traficul la suprafata. Termenul pe care Metrorex si constructorii l-au dat a fost iunie — iulie 2014 pentru inceperea inchiderii la suprafata. In acest moment, lucrarile sunt in grafic, fondurile sunt asigurate, nu exista niciun motiv pentru ca aceasta constructie sa nu continue in acelasi ritm sau chiar intr-un ritm mai alert. Atunci cand a pornit primul TBM, am promis ca utilajele, odata pornite, nu se vor opri. In acest moment, ele lucreaza in continuare. A fost finalizat pe ambele sensuri tunelul de la statia Academia Militara pana la Orizont, pe un sens pana la statia Favorit”, a declarat ministrul liberal.
Vezi aici cum arata statiile de metrou din Drumul Taberei. Galerie FOTO
Ramona Manescu a adaugat ca alt santier activ este cel al Magistralei 4, de la Parcul Bazilescu la Parcul Straulesti si a subliniat ca in prezent se lucreaza la proiectul tehnic pentru Magistrala 6 Gara de Nord – Aeroportul Otopeni.
“Mai avem si alte proiecte care sunt in derulare in diferite stadii. Se face studiul de prefezabilitate pentru extensia Magistralei 4 spre Gara Progresu si se lucreaza acum la proiectul tehnic pe Magistrala 6 Gara de Nord – Aeroportul Otopeni”, a mai spus Manescu.
Tronsonul 1 Drumul Taberei — Eroilor al Magistralei 5 Drumul Taberei-Pantelimon, in lungime totala de circa sase kilometri, va avea zece statii de metrou: Raul Doamnei, Valea Argesului, Valea Ialomitei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor.
Constructorul sectiunii Raul Doamnei — Eroilor este Asocierea Astaldi (Italia) — FCC Construccion (Spania) — Delta ACM (Romania) — AB Construct (Romania). Pretul contractului depaseste 918,937 milioane de lei, fara TVA, potrivit site-ului Metrorex.
Miercuri dimineata, ministrii liberali Mariana Campeanu, Eugen Nicolaescu, Gigel Stirbu, Ramona Manescu, Mihai Voicu, Lucia Varga si Cristian David s-au prezentat la Palatul Victoria, unde si-au dat demisiile din functii, dupa ce, marti seara, conducerea PNL a anuntat iesirea de la guvernare.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura de Interes National si Investitii Straine, Dan Sova, va asigura interimatul la Ministerul Transporturilor.
Hot de hot , smecher de smecher acest DOROBANTU VALENTIN de la CFR Calatori ???
“Valentin Dorobanțu, șeful CFR Călători, cercetat de DNA și Poliția Transporturi Bucuresti.
Valentin Dorobanțu, directorul general al companiei CFR Călători, este audiat de Poliția Transporturi București, pentru mai multe infracțiuni de natură economică, realizate la CFR Călători sub conducerea sa. Potrivit informațiilor , în 14 februarie, ministrul Transporturilor Ramona Mănescu a făcut plângere penală împotriva lui Valentin Dorobanțu și a înaintat Direcției Naționale Anticorupție dosarul privind ilegalitățile săvârșite de directorul general la CFR Călători, descoperite de Corpul de Control al ministrului Transporturilor.
Valentin Dorobanţu, managerul privat al CFR Călători, a fost chemat, la sfârșitul lunii ianuarie, de urgenţă la Guvern, în contextul finalizării raportului Corpului de Control și pentru a-i fi aduse la cunoștință neregulile constatate ”
Nicio pierdere acest arogant si frustrat impus la conducerea CFR Calatori de puscariasul Relu Fenechiu .
Abonatii la contracte de milioane de euro incheiate de CFR Calatori pentru salubrizare , bineinteles doar cu firmele de casa ale managerului “smart”?
Sa amintim doar cateva dintre ele :
11 Frangers SRL ,Euro Construct SA,Ghenuta SRL,ESC Servicii Curăţenie,etc.
Toate atribuite “in totalitate legal” prin negociere si nu prin licitatii publice.
UN SINGUR REPROS VA FACEM DOAMNA RAMONA MANESCU , NU ATI REZOLVAT DEVALIZAREA CFR CALATORI DE CATRE MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN IMPUS LA CONDUCEREA SOCIETATII DE PUSCARIASUL FENECHIU ?
ATI STIUT TOT CE SE INTAMPLA ACOLO SI NU ATI FACUT MAI NIMIC…
IN REST SA AUZIM NUMAI DE BUNE !
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat.
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi.
Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate.
Însă, Doroanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul directoarei Dana Galbeni Răchilă, prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu.
De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti)”