Fostul ministru al Transporturilor Ramona Manescu, dar si fostul sef al CNAS Cristian Busoi se vor afla pe lista PNL pentru alegerile europarlamentare, in discutii fiind si Mircea Diaconu, fostul sef al ANSVSA Mihai Turcanu si presedintele CSL Claudia Benchescu, au declarat, pentru Mediafax, surse din PNL.
Ramona Manescu si Cristian Busoi se vor afla pe lista de candidati pentru europarlamentare, din partea PNL, pe locuri considerate eligibile, au mentionat surse liberale. Manescu a renuntat anul trecut la mandatul de europarlamentar pentru a prelua Ministerul Transporturilor in Guvernul Ponta, in vreme ce Cristian Busoi a parasit Parlamentul European pentru sefia CNAS.
De asemenea, candidaturi la europarlamentare pe locuri eligibile vor avea actualii eurodeputati Norica Nicolai, Adina Valean, Eduard Hellvig, Renate Weber, Ovidiu Silaghi.
PNL si-a fixat ca obiectiv obtinerea a opt pozitii de europarlamentari in alegeri, astfel incat a opta pozitie pe lista este disputata de Claudia Benchescu si Mihai Turcanu, fratele sefului Consiliului Judetean Botosani, Florin Turcanu.
Citeste si: Ramona Manescu: Lucrarile la Magistrala 5 sunt in grafic
Totodata, numele vicepresedintelui PNL Mircea Diaconu a fost vehiculat de liberali pentru a deveni candidat la europarlamentare, insa o decizie in acest sens ar putea fi luata dupa ce instanta se va pronunta asupra dosarului in care este acuzat de conflict de interese.
Lista PNL pentru europarlamentare ar urma sa fie prezentata oficial la inceputul lunii martie. Candidaturile la alegerile pentru Parlamentul European pot fi depuse pana cel tarziu in 26 martie.
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat.
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează, caută diverse pretexte pentru cedarea prestaţiei către operatorii privaţi.
Valentin Dorobanţu s-a lăudat către apropiaţii săi că el face ce vrea cu membrii Consiliului de Administraţie pentru că preşedintele Alexandrina Gătej este străină de problemele căii ferate.
Însă, Doroanţu îşi promovează aranjamentele în Consiliul de Administraţie prin intermediul directoarei Dana Galbeni Răchilă, prietenă la cataramă cu mâna dreapta a managerul privat, şefa achiziţiilor de la CFR Călători, Carmen Maria Popescu.
De fapt, familiile celor două doamne au avut, în anii trecuţi, împreună o firmă (Bononnia Caffe SRL Bucureşti)”
Abonatii la contracte de milioane de euro incheiate de CFR Calatori pentru salubrizare , bineinteles doar cu firmele de casa ale managerului “smart”?
Sa amintim doar cateva dintre ele :
11 Frangers SRL ,Euro Construct SA,Ghenuta SRL,ESC Servicii Curăţenie,etc.
Toate atribuite “in totalitate legal” prin negociere si nu prin licitatii publice.
FRATIA ???
Victor Ponta pompează bani în CFR Calatori…
Ministerul Finanţelor, condus în calitate de ministru interimar de Victor Ponta, va acorda CFR Călători 579 milioane lei împrumut din Trezorerie, cu termen de rambursare 27 noiembrie, pentru plata restanţelor la CFR S.A. consemnate la finele anului trecut.
De asemenea, operatorii feroviari de transport călători vor primi, cu titlu gratuit, şi 32.487 tone carburanţi, respectiv motorină Euro 4 şi Euro din rezerva de stat. Carburanţii vor fi acordaţi în contul compensaţiei serviciilor publice sociale pentru transportul public feroviar de călători.
Deciziile au fost luate de Guvern prin ordonanţă de urgenţă.
Abonatii la contracte de milioane de euro incheiate de CFR Calatori pentru salubrizare , bineinteles doar cu firmele de casa ale managerului “smart”?
Sa amintim doar cateva dintre ele :
11 Frangers SRL ,Euro Construct SA,Ghenuta SRL,ESC Servicii Curăţenie,etc.
Toate atribuite “in totalitate legal” prin negociere si nu prin licitatii publice.
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR
Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru
care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan
minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine,
a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum
s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in
beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se
calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in
doar cateva luni, noul „manager privat”(peste 9000 de euro salariu lunar), dupa cum scrie acum pe cartea
de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de
trenuri.
madam manescoooo dupa ce ai TOLERAT ,SUSTINUT SI MUSAMALIZAT JAFUL GRUPULUI INFRACTIONAL ORGANIZAT DE LA CFR CALATORI, TE INTORCI LA POPULIME SA-TI DE VOTUL ?
CAT TUPEU …marsh de aici
Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro, scrie ZiuaNEWS.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare.
Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători. Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat.
Cand s-a deschis o conserva nefolosibila pe motiv de termen de valabilitate (aici, incompetenta), vine gunoierul s-o arnce, ca poate-o foloseste un boschetar.