Ramona Manescu, fostul ministru al Transporturilor si candidat pe listele Partidului National Liberal la alegerile europarlamentare din luna mai, a fost prezenta sambata la Braila pentru a discuta cu autoritatile locale pe marginea proiectelor care se afla in implementare pe fonduri europene in alocarea financiara 2007-2013 sau au fost propuse spre selectare si eligibilitate la finantare pe Master Planul de transporturi aflat in faza finala de elaborare la ministerul Transporturilor.
Cu aceasta ocazie, Ramona Manescu a declarat ca spera ca proiectele propuse autoritatilor tulcene in timpul mandatului sau sa nu dispara subit sau sa fie inlocuite cu altele aparute dintr-un joben magic de culoare rosie.
“Sper ca proiectele care au venit de la autoritatile tulcene spre evaluare si, ulterior, finantare, in cadrul Master Planului de Transporturi, proiecte de importanta regionala majora pentru judetul Tulcea dar si judetele vecine, sa nu dispara subit din lista spre a fi inlocuite de altele, aparute peste noapte dintr-un joben rosu si magic. Eu le-am inteles importanta si beneficiile ce se contorizeaza in locuri de munca, deschideri si viabilizari ale unor zone izolate, surse suplimentare pentru bugetele locale. De aceea le-am sustinut si le-am propus consultantilor de la AECOM ce au ca sarcina evaluare si prioritizarea diferitelor proiecte”, a declarat Ramona Manescu.
Iata lista completa a proiectelor locale (Tulcea) la care a facut referire fostul ministru al Transporturilor:
drumul expres Braila-Tulcea-Constanta
aeroportul Tulcea
balizaj pe Dunare
achizitii si modernizari de nave utilitare pentru sectorul Dunarii maritime
consolidari de maluri
sisteme de control si indepartare a poluarii cauzate de nave.
Sursa foto: Mondo News
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice. Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători. Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”. Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei. O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”
DNA TREBUIE SA INCHIRIEZE UN AUTOCAR CA SA RIDICE “GASCA” MANAGERULUI “SMART” DE LA CFR CALATORI. AJUNGE CU BATAIA DE JOC PE BANI PUBLICI. DOROBANTU VALENTIN, ALEXANDRA GATEJ,CLAUDIU DUMITRESCU, DANA RACHILA GALBEN, CARMEN MARIA POPESCU, MIU ILEANA, MANTESCU CRISTINA, LILIANA CONSTANTINESCU, MANTOIU CORNEL, ZAHARIA ADRIAN, MARCELA NAE, ZAMFIR EMIL, PROTOPOPU GABRIEL, NITA ROBERT, TIMIS BOGDAN,CRINTEA STEFAN, ETC. PROTAGONISTII AFACERILOR “IN TOTALITATE LEGALE”? LA PUSCARIE CU VOI , HAHALERELOR !
Practici Mafiote la Societatea CFR Calatori ?????????
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR , AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI ACOLO UNDE FOSTUL MINISTRU AL TRANSPORTURILOR , RAMONA MANESCU A INAINTAT UN RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE? MAI MULT ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR? DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?) SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU CORPUL DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI. DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA RAPORTULUI…?