Tara noastra va fi promovata printr-o serie de clipuri ce vor fi difuzate timp de un an pe Travel Channel. Brandul de turism mioritic si traditiile romanesti vor fi promovate prin 24 de filme scurte, care au costat aproape 900 de mii de euro, cu 4 milioane mai putin decat cele realizate in 2011, scrie site-ul Realitatea TV.
“Romania, tara unde omul traieste in armonie cu natura (…) Exista un loc unde natura e inca neatinsa de om. Si, in afara satelor si oraselor, omul traieste in armonie cu natura. Romania, un loc unde modernitatea si traditia coexista ca in niciun alt loc din lume”, este descrisa Romania in clipurile de promovare.
“Trecand prin acest peisaj rustic, cu sure aurii de fan si sate medievale, e usor sa crezi ca te-ai intors in timp. (…) Romania gazduieste unul dintre ultimele locuri neatinse de om din Europa, si unul din putinele locuri unde inca poti vedea ursii bruni in habitatul lor natural, sau poti auzi urletutul lupilor in toiul noptii”, se mai spune in clipurile care au ca scop promovarea turismului romanesc in lume.
Foto: Mondo News