ROMATSA a nesocotit solicitarile venite din partea Ministerului Transporturilor cu privire la anumite schimbari care ar fi trebuit sa fie facute in cadrul institutiei. Mai precis este vorba de faptul ca seful Romatsa Aleodor Francu si directorul operational Bogdan Donciu au demisionat in urma tragediei aviatice din Muntii Apuseni, insa nu au parasit institutia, cei doi avand in prezent tot functii de conducere.
Astfel, Aleodor Francu este acum sef al Directiei de Dezvoltare, in timp ce Bogdan Stanciu a ajuns la conducerea ATM (Managementul Traficului Aerian), transmite Digi24.
Numirea lor la sefia celor doua departamente a fost supusa votului in Consiliul de administratie al ROMATSA, care este condus de secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Cristian Ghibu. De asemenea, mutarile au fost aprobate de catre directorul general al ROMATSA, interimar in acest caz, Valentin Cimpuieru.
Citeste si: Tragedia aviatica Apuseni: Seful Directiei Aviatiei Civile, principalul vinovat in acest caz
Francu si Donciu si-au dat demisia pe 22 ianuarie, dupa ce premierul Victor Ponta a cerut inlocuirea acestora din functie, la doua zile dupa producerea accidentului aviatic din Apuseni.
„In urma raportului prezentat de Primul Ministru s-a solicitat Consiliului de Administratie al RA ROMATSA demiterea celor doi directori Dl. Aleodor Francu – Director General și Dl. Bogdan Donciu – Director Adjunct Operational. RA ROMATSA se afla sub incidenta OUG 109/2011, motiv pentru care Ministerul Transporturilor nu poate interveni in structura manageriala a companiei, aceasta atributie ii revine exclusiv Consiliului de Administratie.
Mai mult decat atat, MT nu a fost informat de catre Consiliul de Administratie cu privire la modificarile aduse in organigrama”, se arata intr-un comunicat de presa remis Mondo News de MT.
“Am solicitat Consiliului de Administratie al Romatsa un punct de vedere cu privire la aceste schimbari care nu ne-au fost comunicate”, a declarat Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu.
Sursa foto: realitatea.net
INCA UN CONTRACT DE 20 000 000 EURO PENTRU GRUIA STOICA DE DATA ACEASTA DE LA CFR CALATORI .
DOAMNA RAMONA MANESCU SUNTEM PE CALEA CEA BUNA , LASATI-I SA FURE DIN BANII PUBLICI ,ACUM POATE SA VINA PUSCARIASUL FENECHIU INAPOI , NU ESTE NICIO DIFERENTA INTRE CE A FOST SI CE ESTE ACUM.
LA SALARIATI SA LE DATI CATE 4 ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT PE LUNA PANA LA SFARSITUL ANULUI 2014 CA SA PUTETI PLATI TOATE CONTRACTELE
“LEGALE ” DE LA CFR CALATORI , ASTFEL INCAT NUMAI DOROBANTU CU SLUGILE LUI
SA TRAIASCA BINE !
O SA VINA SI VREMEA JUDECATII .
Din contractele “in totalitate legale ” de la CFR Calatori :
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice.
Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători.
Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil”
Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului. Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei. O diferenţă de 34.467 de euro”
Dorobantu Valentin are voie sa incalce legea ?