La scurt timp dupa vizita in Romania a unui inalt oficial NATO, comandantul suprem al fortelor aliate din Europa (SACEUR) generalul Philip M. Breedlove, publicatia russiatoday.ro critica dur administratia de la Bucuresti. Editorialistul publicatiei filo-ruse, Dan Musetoiu, nu se sfieste sa afirme ca presedintele Klaus Iohannis si premierul Victor Ponta “sunt prea prosti” si ca Romania “va fi descalificata rusinos in Razboiul Marii Negre”.
Atacul publicatiei filo-ruse la adresa Romaniei si a liderilor ei survine la scurt timp dupa ce autoritatile de la Bucuresti au anuntat ca tara noastra poate gazdui echipament si trupe NATO. Generalul Philip M. Breedlove s-a intalnit atat cu presedintele Klaus Iohannis cat si cu premierul Victor Ponta. Dupa intalnirea cu oficialul american, seful Guvernului a anuntat ca Romania este dispusa sa gazduiasca orice capabilitati decide NATO. In acest context, russiatoday.ro publica un editorial intitulat: “Filmul razboiului din Marea Neagra. Originalitatea scenariului romanesc.” In care ataca pozitia Romaniei in conflictul dintre Rusia si tarile din Occident in cadrul unui asa-zis razboi al Marii Negre. El spune ca Rusia, pe de o parte, si aliatii SUA, pe de alta parte, au scenarii diferite fata de anexarea Crimeei si, de aici, un razboi in aceasta parte a Europei este inevitabil.
CITESTE SI: STATIONAREA DE ARMAMENT si Forte NATO pe teritoriul Romaniei a fost APROBATA de Guvern
“Iohannis si Ponta scriu, in aceste zile, un scenariu absolut original pentru Romania in Razboiul Marii Negre, fiind prea prosti sa copieze ceva bine. Puteau sa copieze modelul polonez, cel unguresc, cel turcesc, chiar si cel bulgaresc… ar fi fost mai bine decat sa tina mortis sa fie originali.”, se arata in editorialul din russiatoday. Publicatia filo-rusa a mai adaugat ca “originalitatea romaneasca” s-a manifestat prin legalizarea prezentei „fara numar, fara numar” a militarilor americani si a echipamentelor militare americane, cu care acestia, americanii adica, vor face ce vor, cand vor, cum vor. Bad decision!”.
CITESTE SI: AMBASADORUL RUSIEI la Bucuresti, OLEG MALGINOV, CRITICA ROMANIA
In concluzie, se arata in publicatia citata, “vestea proasta vine daca aceasta competitie nu ramane regionala ci devine globala. Juriul va judeca fie dupa criteriile LA-Hollywood fie dupa criteriile Mosfilm. In ambele cazuri, Romania va plati pretul originalitatii si va fi descalificata rusinos”.
Linia care separa victoria de esec este la fel de subtire ca o muchie de cutit.Fii bun cu tine insuti si ofera-ti tot ce are viata mai bun de oferit.Devenim ceea ce gindim.Nu lasa aceasta oportunitate sa treaca pe langa tine.Vei hotari singur daca vrei sau nu sa mergi pana la capat.Iti trebuie doar curajul de a incepe ceva cu totul si cu totul nou.Poti incepe acum prin a trimite INFO la adresa de email:[email protected]
Adu-ți aminte că toți cei care reușesc în viață au început prost și trec prin multe greutăți înainte de a reuși. Asta scrie celebrul Napoleon Hill în cartea ”De la idee la bani”. Căutăm colaboratori part-time care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email [email protected]
Va mai amintiti?
Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro… Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
“Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
De necrezut , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu.
De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu DUMITRESCU CLAUDIU , director in Ministerul Transporturilor , cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana.
Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara.
In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor.
Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu.
Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori”
PS:
,,Când vei constata că, în scopul de a produce, trebuie să obţii aprobarea de la acei care nu produc nimic, când vei observa cum banii se scurg spre cei care nu activează în bunuri, ci în favoruri, când vei înţelege că o mulţime de oameni se îmbogăţesc prin luare de mită şi influenţa lor e mai eficace decât munca lor, că legile nu te protejează contra lor, ci dimpotrivă, ei sunt cei care sunt protejaţi impotriva ta, când vei descoperi că este răsplătită corupţia iar onestitatea devine un sacrificiu de sine, atunci vei putea spune fără teamă de a greşi, că soarta societăţii în care trăieşti, este condamnată.”