Muncitorii si utiliajele au revenit pe santierul pasajului de la Mihai Bravu si au reinceput lucrarile la pasajul care era abandonat de aproape un an.
Lucrarile la pasajul Mihai Bravu – Vacaresti au reinceput in urma cu cateva zile. Noul termen de finalizare al proiectului, devenit simbol al intarzierilor colosale ale lucrarilor de infrastructura, este începutul anului 2015, cu trei ani in plus fata de termenul initial.
Dupa o procedura greoaie care a durat aproape patru luni, Primaria Capitalei a ales asocierea de firme Astaldi Spa – Astalrom SA sa finalizeze lucrarile incepute de firma Romstrade.
Municipalitatea va plati din bugetul local 155,7 milioane lei (35 milioane euro) pentru a termina podul de la Vacaresti. Noul constructor de la Vacaresti, firma italiană Astaldi, a participat la mai multe proiecte importante din Bucuresti, printre care amintim: Arena Nationala, Pasajul Basarab si noua magistrala de metrou din Drumul Taberei.
sursa foto: zf.ro