Un numar de 17 trenuri Regio si InterRegio vor circula suplimentar in perioada Sarbatorii de Paste si in mini-vacanta de 1 Mai, pentru a veni in intampinarea solicitarilor pasagerilor, a anuntat CFR Calatori.
Astfel, vor circula suplimentar in zilele de 17 si 21 aprilie trenurile IR 1736 Cluj-Napoca (pl. 07.40) – Teius – Sibiu – Ramnicu Valcea (sos. 13.59) si IR 1737 Ramnicu Valcea (pl. 15.15) – Sibiu –Teius – Cluj-Napoca (sos. 21.55).
Pe 19 aprilie va circula suplimentar trenul IR 12653 Bucuresti Nord (pl. 21.30) – Pascani (pl. 03.50) – Targu Frumos – Iasi (sos. 04.53). Pe distanta Bucuresti Nord – Pascani, IR 12653 este atasat la trenul IR 1653 Bucuresti Nord – Pascani – Vatra Dornei Bai.
Pe 21 aprilie, vor circula suplimentar trenurile IR 11091 Bucuresti Nord (pl. 12.15) – Craiova (sos. 15.45), R 2085 Craiova (pl. 14.15) – Filiasi (pl. 15.13) – Petrosani (sos. 18.33) si R 2086 Petrosani (pl. 19.15) – Filiasi (pl. 22.51) – Craiova (sos. 23.36).
Pentru data de 28 aprilie este programat trenul suplimentar R 13804 Fetesti (pl. 22.00) – Lehliu –Bucuresti Nord (sos. 23.59).
In perioada 29-30 aprilie si 3-4 mai, vor circula suplimentar trenurile IR 1696/-1 Timisoara Nord (pl. 22.10) – Bucuresti Nord (pl. 07.50) – Constanta (pl. 11.05) – Mangalia (sos. 12.29), IR 1822/-1 Arad (pl. 18.55) – Bucuresti Nord (pl. 06.20) – Constanta (pl. 09.35) – Mangalia (sos. 11.01) si IR 1862/-1 Iasi (pl. 22.05) – Constanta (pl. 18.10) – Mangalia (sos. 09.40).
In perioada 30 aprilie – 4 mai, vor circula suplimentar trenurile R 13801 Bucuresti Nord (pl. 02.30) – Constanta (pl. 06.38) – Mangalia (sos. 08.06) si R 13802 Mangalia (pl. 17.30) – Constanta (pl. 19.10) – Bucuresti Nord (sos. 22.50).
Citeste si: Evenimente si concerte in toate statiunile de pe litoral, in mini-vacanta de 1 Mai
in perioada 30 aprilie – 5 mai, va circula in plus trenul R 13811 Bucuresti Obor (pl. 06.05) – Fetesti – Constanta (sos. 11.09).
In perioada 30-31 aprilie si 4-5 mai, vor circula suplimentar IR 1695/-2 Mangalia (pl. 16.33) – Constanta (pl. 18.20) – Bucuresti Nord (pl. 21.45) – Timisoara Nord (sos. 07.02), IR 1821/-2 Mangalia (pl. 18.18) – Constanta (pl. 20.05) – Bucuresti Nord (pl.23.45) – Arad (sos. 10.30) si IR 1861/-2 Mangalia (pl. 20.07) – Constanta (pl. 21.42) – Iasi (sos. 08.12 ).
CFR Calatori recomanda pasagerilor sa achizitioneze din timp legitimatiile de calatorie, in special pentru trenurile de lung parcurs care au in compunere vagoane de dormit si cuseta, avand in vedere cererea mare de bilete pentru cele doua perioade.
Agentiile de voiaj CFR vor avea program special in perioada 21 aprilie – 3 mai. Astfel, in zilele de 21 aprilie si 1 mai, toate agentiile de voiaj vor fi inchise. In zilele de 22, 23, 24, 25 aprilie si 2 mai, agentiile de voiaj vor fi deschise conform programului de lucru.
Sursa foto: lideruldeopinie.ro
DACA FURA MANAGERUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ? “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat sute de trenuri . Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat. In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.” Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.