Peste 40 de trenuri spre si dinspre litoral si Delta Dunarii vor circula in acest an prin programul estival TRENURILE SOARELUI, care va incepe in data de 14 iunie si se va incheia pe 15 septembrie, a anuntat marti CFR Calatori.
Astfel, CFR Calatori va introduce suplimentar in circulatie 20 de trenuri InterRegio si Regio, care vor asigura zilnic legatura directa dintre toate regiunile tarii si statiunile de la Marea Neagra. De asemenea, in intervalele orare cele mai solicitate, turistii vor avea la dispozitie legaturi frecvente intre Constanta si statiuni.
Citeste si: TRENURILE SOARELUI, puse in circulatie spre Mare si Delta din 14 iunie
Durata calatoriei, cu toate trenurile InterRegio, pe ruta Bucuresti-Constanta este de 2 ore si 50 de minute, potrivit sursei citate.
Pentru a facilita accesul turistilor la Delta Dunarii, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta Bucuresti Nord — Tulcea Oras si retur. Pasagerii vor avea astfel la dispozitie, in fiecare zi, patru trenuri (doua dus, doua intors) care vor asigura legatura cu Delta.
Si in acest sezon, incepand cu data de 28 iunie, trenul traditional destinat tinerilor va circula zilnic pe ruta Sibiu — Ramnicu Valcea — Pitesti — Bucuresti Nord — Constanta si statiuni — Mangalia si retur. TRENUL TINERETULUI va pleca din Sibiu la ora 17.45, va circula pe parcursul noptii cu tranzit prin Bucuresti Nord (plecare ora 02.30), si va ajunge la Constanta la ora 06.21 si la Mangalia la ora 08.08.
Citeste si: Trenurile CFR Calatori ajung la parcul de distractii DIVERTILAND
Odata cu intrarea in vigoare a programului de transport estival, unele trenuri Regio vor avea un program adaptat la noul mers al trenurilor estivale, iar modificarile vor fi anuntate la nivel local in gari.
CFR Calatori recomanda tuturor calatorilor sa isi procure bilete de tren din timp pentru evitarea aglomeratiei de la casele de bilete, in special pentru trenurile de lung parcurs, care au in compunere vagoane de dormit si cuseta.
Sursa foto: economica.net
Vagoanele sunt bune, moderne si se poate merge bine cu acestea. Mai multe pe forumtrenuri.com As
HOT DE HOT, DOVEDIT?
Pe directorul general al CFR Călători, Valentin Dorobanțu, atentie,l-au demisionat, miercuri,din funcția de conducere a companiei !!!!!
Această “demisie” ar veni și din cauza faptului că Direcția Națională Anticorupție(DNA) îl investighează pentru prejudicierea companiei cu peste un peste milion jumătate de euro. Din informațiile deținute , Dorobanțu își va continua activitatea la un operator privat de transport călători din zona Brașov, RegioTrans, companie controlată de un apropiat de-al său, Costel Comana.
Carcotasii spun ca nu v-a face “purici” multi pe la RegioTrans si ca o sa fie coleg de celula, cat de curand, cu Relu Fenechiu cel care l-a si numit in functie la CFR Calatori.
HOTII STRIGA HOTII?
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII? JALE MARE LA CFR CALATORI, DIRECTOAREA DE ACHIZITII IN “TOTALITATE LEGALE” ASCUNDE DOSARE DE ACHIZITII DE CORPUL DE CONTROL AL MINISTRULUI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat fostul director CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care a fost platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic,totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care s-a calauzit Valentin Dorobantu.
Hotie la drumul mare? “Directorasul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro. Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, directorasul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători. Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat.”